mitä mieltä olet?,,suomessa 650 000 aseluvan haltijaa nyt poliisi tutkii kaikkien yhteiskunnan rekistereissä olevat tiedot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 11:48

Aseet pois ja sitten loppuu tappaminen ainakin tuollaiset joukkomurhat, toivottavasti!
Itse en kannata minkäänlaista asetta joten ei ole tuo metsästyskään riesana enkä tarvitse edes miettiä aseita.

Kysyjän kommentti

hirvi kolarit ainakin vähenisi jos ei tervitsisi kasvattaa ylisuurta hirvikantaa metsästystä varten

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 02:57

Metsästäjillä ja ampumakerhoissa olevilla ei ole mitään hätää, jos ei ole ollut ampuma-aserikoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 05:43

Tutkikoon vaan, mutta niitä laittomia aseita on paljon ja niiden haltijat on varmaan vaarallisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:20

Parempi katsoa,kuin katua.Onhan näitä murhenäytelmiä jo ollut tarpeeksi.
Nämä laittomat aseet,myös ovat uhka,toivottavasti,niihinkin keino joskus löytyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:46

Kannattaa niitä välillä tutkia ,asiat muuttuu joskus ajan kuluessa,joku voi ruveta vähän höperöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:50

Ihan oikein. Asia muuttuu ajan myötä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 09:12

Hyvä kun tutkivat. Kyllä sieltä muutama ase tullaan poistamaan. Ja ne voi olla juuri ne, jotka seuraavaksi tuhoa aiheuttaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:25

oikein hyvä että tutkivat ja jo ottettukkin lupia pois, mikä on ihan oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:44

hyvä juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:26

Auto on pahin ja suurin ase ja viina siinä mukana, tappaa eniten ihmisiä, joskus joukottainkin.
Puukko, puntari,vasara,moottorisaha,sukkahousut, narut,muovit, kaikki voivat olla vaarallisia vaarallisen henkilön käsissä.
Aseet jääköön, jos vaikka tarvitsemme niitä vallankumouksessa.