Kuulutko mihinkään kirjakerhoon tai oletko kuulunut.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 22:24

kuuluin joskus kirjakerhoon , mutta minusta ne tulivat aika tyyriiksi, ja jos ei ollut kuukauden kirja hyvä, niin piti ain olla sitä palauttamas ja jos unohti palauttaa , niin eikun maksa pois, en tykkää tollaisesta pakkomyynnistä..

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 22:26

En kuulu. Valitut palat tulee vielä jonkin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:32

Joskus olen kuulunut, mutta en enää vuosiin. Haen kirjastosta tai ostan alennusmyynneistä kirjani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:35

en kuulu,enkä ole kuulunutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:43

Joskus vuosia sitten kuuluin erääsen kirjakerhoon, mutta luovuin siitä jo kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:45

OLen joskus aikoinaan kuulunut. Nykyää myyvät kirjastossa poisto kirjoja halvalla,ainakin meillpäin. Hyvin menevät kaupaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:54

Ite kuulun täl hetkel Johanna kirjakerhoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:54

Puhelinmyyjä sata vuotta sitten ylipuhui. Peruin samalla viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:22

Lapsena kuuluin ja muistan vieläkin monen monituista kirjaa, joita äiti, iskä, mummo ja pappa minulle lukivat. Aikuisena en ole juurikaan ostanut kirjoja. Olen lainannut niitä kirjastosta tai saanut lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 23:41

Olen kuulunut ainakin kolmeen kirjakerhoon, mutta kaikista olen eronnut jo, kun kirjahyllyyn eikä muihinkaan hyllyihin mahdu enää kirjoja. Ja kalliiksikin tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 05:47

Olen 25 vuotta taaksepäin kuulunut mutta nyt ostan kirjani kirpputoreilta ja saan myös lahjaksi niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:26

Joskus ihan nuorena vähän aikaa,yleensä kun ensimmäinen kirja tuli niin erosin,Levy kerhossa olin varmaan kymmenen vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 21:26

Olen kuulunut, mutta onneksi en kuulu enään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:25

Joskus kuuluin Lasten Kirjakerhoon kun pikkuset olivat oikeasti pikkuisia. Kivoja olivat suurin osa ja mieluisia lapsille. Mutta kirjaston voittanuttahan ei ole.