Napsulaisilla on monella ei oma kuva, ovatko saaneet luvan jostain

käyttää niitä profiilissaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 00:27

Osalla on selvästi laiton kuva, varsinkin sellainen joka esittää jotain tunnettua henkilöä.
Käytän ottamiani kuvia ja samaa suosittelen muille vaikka näkisi netissä kuinka hauskan kuvan tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 22:07

Onhan tuolla netissä sivuja, joissa lukee saa kopioida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:08

ihan itse otin kuvan pojista tuossa keinutuolissa, mutta olen huono kuvaamaan, joten eipä tulos ollut oikein hyvä..niin kuin ei muutkaan minun ottamat kuvat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:46

Jos tuolla olisi paikka kuvan lähteelle niin tietysti olisi ollut korrektia mainita se. Olisi omiakin kuvia, ei vaan ole tullut vielä vaihdettua. Kuvien alla on yleensä tiedot saako niitä käyttää vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:50

Juuri vaihdoin, taas ikioma fotokraahvi; saa käyttää kansainvälisessä viestinnässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:54

tämä kuva tullut vaan jostakin kylkiäisenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:58

Mun avattareni on mykän filmin kaunotar, kuollut 1930. Miten minä kuolleelta mykältä lupaa kysyisin?

Lähteet:
Vitsinpoikanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:23

En käynyt tuolla metsässä tateilta kysymässä,jos laitat itse ottamasi kuvan pitäisikö itseltä kirjallisesti kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 12:05

Oma on kuvani ja omasta tuotannosta olen poiminut, enkä tarvitse siihen varmastikaan lupaa, jos tarvin niin sitten on paras vetää sekin pois,?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 12:20

On typerää kopioida internetistä kuvia jotka esittää toista ihmistä! Mitä järkee siin on? Aika suppea mielikuvitus sellaisella tyypillä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:04

ite olen kuvani muokannut..ja jos ei kelpaa niin voin sen poistaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:23

ihan on oma kuva omasta kissastani näyttelyssä ja omasta kuva kokoelmastani tuon etsiskelin. eli lupa on käyttää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:42

Oma naama,oma kamera, no tiedä häntä onko näköinen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 10:07

Oma kuva, lupa itseltäni :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:30

eikö omien kissojensa kuvia saa käyttää profiilikuvassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 20:50

omaottama kuva taruhahmon patsaasta, kellähän olisi valittamista?