miten tullaan raskaaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 22:04

Koska osaat kirjoittaa, osaat myös lukea. Käy kirjastossa, jos et viitsi käyttää googlea.

Minä pikkuisen epäilen, että olet tässä asiassa viisaampi kuin minä. Minulle satuiltiin kukasta ja mehiläisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 21:49

katsoppa googlesta tai muutama sivu tuonnemaksi..kysytty jo monesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:51

Kysypäs alakoulusi terkkarilta tai vanhemmiltasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 21:54

Kotiväki kertoo kun kysyt, tai sitten koulun terveydenhoitaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:54

Raskas, painava sitäkö tarkoitit, syö paljon tai laita rautapunnuksia taskuusi. Tai kulje kesällä ahonlaitaa ja katsele miten luonnon eläimet käyttäytyvät.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:01

Kirjastosta voisi löytyä hyviä tietokirjoja ja niistä saisit selkeimmät vastaukset tekemääsi kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:58

Sano tervetuloa siittiölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 05:48

No tee sitä vastakkaisen sukupuolen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:06

Jos asiassa on ongelmia,käy ensin lääkärissä,ellei auta myös henkimaailmalta voi kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:08

Vastasin itse tähän samaan kysymykseen tässä jossain vaiheessa, että etsi mies itsellesi ja mieluummin vähän vanhempi mies niin kyllä se tietää miten tulet raskaaksi : ))