Katsotko ensin avainsanoista onko kysymys esitetty aikaisemmin?

Lisätty: 03.03.2009 - 18:46

Ettet kysyisi samaa uudelleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 17:53

Katson, jos kysyn itse.

Mielestäni ei välttämättä haittaa vaikka samat kysymykset tulisivat uudestaan, kunhan edellisestä kerrasta on reilusti aikaa. Vastaajien joukko muuttuu ja suurenee kaiken aikaa. Voi saada ihan erilaiset vastaukset kuin edellisellä kerralla. Jos hakee jotain faktatietoa, vastausta kannaattaa toki ensimmäiseksi etsiä arkistosta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 17:39

harvemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:40

ensin katson onko kysyjä anonyymi,sitten vasta katson kysymyksen

Lisätty: 03.03.2009 - 18:14

välillä vastaa väärään kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:40

yleensä (jos olen kysymässä itse)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:42

Sain kerran huomautuksen, että tätä on kysytty jo aiemminkin.Otin siitä opikseni ja yritän tarkistaa avainsanojen avulla etten toistaisi kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:42

En voi millään muistaa kaikkia kysymyksiä eli jos ei ole lähimuistissa niin en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:45

Eipä tule katsottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:49

En yleensä katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:55

Jos esitetty kysymys kuulostaa tutulta, niin silloin käyn kurkkimassa avainsanoja (ja voi tietty olla kysytty jo aikaisemmin, mutta kysyjä ei ole laittanut hakusanoja kysymykseensä silloin, niin sittenpä ei löydä, vaan etsii neulaa heinäsuovasta) tai jos itse kysyn kysymyksen, josta epävarma, onko jo joku sitä kysynyt, niin silloin avainsanojen kimppuun.... mutta näistä 'varotoimenpiteistä' huolimatta, saatan kysyä jo jotain aiemmin kysyttyä... sille ei vaan voi sit mittee.... ja ainahan tulee uusii napsulaisii, jotka eivät ole näihin vastanneet/kuulleetkaan + heidän uudet mielipiteensä ja vastauksensa tietty tervetulleita tähän napsurokkaa maustamaan...

Lisätty: 03.03.2009 - 18:50

Liki 9000 kysymystä kysytty tähän mennessä, niin eipä niistä voi muistaa kuin murto-osan, mutta silti olis hyvä käyttää näitä avainsanoja, kun lähtee ettimään vastausta johonkin omaan asiaansa, ja kas; sieltä avainsanojen kautta voip löytää montakin samaa asiaa koskevaa + vinkkejä (näit aiemmin vastattuja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 17:57

En katso avainsanoista. Muistan aika kauas taaksepäin mitä on kysytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:14

en.. yritän muistaa kylläkin että olenko nähnyt kysymystä ennen täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:26

Eipä tule katsottua. Liekö tuo niin vaarallista jos kysyy jotain uudestaan. Minua ei ainakaan haittaa yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:44

Liian hankalaa minulle,on minuakin huomautettu siitä, että kysymys on jo kysytty,olen kuitenkin sitä mieltä,et rapatessa roiskuu.