mistä uusi ohjelmistopäivitys vanhan maximum T-800 pvr

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 03.03.2009 - 16:50

Päivitys USB-muistin avulla
Liitä USB-muisti tietokoneeseen, luo USB-muistin juureen kansio maximum jonka
sisälle kansio t-800 ja kopioi uusi ohjelmisto tähän kansioon.
Sammuta vastaanotin takapaneelin päävirtakytkimellä ja liitä USB-muisti laitteen
USB-porttiin.
Paina vastaanottimen etupaneelin VOL+-näppäintä, kytke vastaanottimeen virta
verkkokytkimellä ja pidä VOL+-näppäin painettuna, kunnes näytössä näkyy teksti
"updt" (update).
Vapauta VOL+-näppäin. Vastaanottimen ohjelmisto päivittyy automaattisesti.
Kun päivitys on loppunut, näytössä näkyy teksti "End" ja laite sammuttaa itsensä
valmiustilaan.
Irrota USB-muisti ja käynnistä vastaanotin.
Päivitystoiminnon loputtua voit tarkistaa ohjelmistoversion valitsemalla Päävalikko
-> Järjestelmän asetukset -> Vastaanottimen hallinta -> Järjestelmätiedot.

www.maximum.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.05.2009 - 19:42

Tuo vastaus on kysymykseen 'miten päivitän Maximum T800 PRV:n. Ongelma onkin se, mistä päivityksen löytää; linkin www.maximum.fi takaa löytyy päivitykset muihin Maximum digiboxeihin, mutta ei malliin T800 PRV. Mistä mallin T800PRV päivitys löytyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.05.2009 - 16:23

Ilmeisesti kyseiselle laitteelle ei vielä ole julkaistu yhtään ohjelmistopäivitystä.

Lähteet:
www.maximum.fi/ohjelmistot_j...hjeet.html