Millä ja miten saa vaaleamman ihon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:47

ota mallia jakconista,on minusta mennyt vähän pieleen vaalennus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:51

jos oisit varjossa, etkä auringossa, mutta jos jo olet tummaihoinen , niin en tiedä siihen konstia..vaalentaa, mikä vika on tummassa ihossa?..minusta ei mitään, eipä pala niin herkästi, kuin mie..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:56

jos et edes koittaisikaan, se on mikä on ja sillä hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 16:06

Minä oisin onnellinen, jos olisin hiukan tummaihoisempi. Talvella näyttää iho siltä, kuin olisi nostettu vehnäjauhopussista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:16

en tiedä, mutta miksi haluaisit vaaleemmaksi ihosi? tekisin mitä vain että olisin tummempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:22

Ole pimeässä huoneessa puoli vuotta, en muuta keksi.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:49

vältä aurinkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:49

Käytä valkoista puuteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:47

kyllä kai siihenkin on olemassa tässä maailmassa konstit, mutta luulenpa, että Suomesta sellaista ei löydy ja muutenkin on luultavasti todella kallista mistä päin ikinä sellainen kikka sitten löytyykään. Ole ylpeä ihonväristäsi ja vältä aurinkoa. Aurinko muutenkin vanhentaa ihoa ennen aikaiseksi. Meikkivoiteella toki voi hieman vaalentaa.Joe Blasco on toimiva, mutta jos kontrasti on kovin suuri muuhun ihonväriin nähden,näyttää se kyllä aikas hassulta. Olet varmasti kaunis sellaisena kuin olet:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 04:18

Vältä aurinkoa, vetyperoksidi vaalentaa myös ihoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:08

Vaaleaa puuteria naamaan. Minä en kyllä haluaisi olla valkonaama. Olen tyytyväinen kun en ole mikään kalkki-naama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:40

Ole ylpeä siitä, että olet mikä olet, hyväksy itsesi sellaisena kuin olet : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:41

ihonvärin muuttaminen on temppu jota ei kannata edes yrittää, ja miksi yrittäisikään, kaikki värit hyväksytään