Onko sinulla kevättä rinnassa?

Minulla on ollut jo kauan, koko talven ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 16:22

Ei toki vielä, pakkasta kymmenen ja lunta sataa, taivas synkkä pilvinen.
Odotellaan vielä kuukausi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:33

on... kovasti oottan , että lumet sulaa ja mitä sieltä lumen alta oikein pilkahtaakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:33

totta maar, kummassakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:35

ainahan sitä on;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:35

kyllä olisi jo aika reissuun taas lähteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 14:38

Jos se on sitä, että odottaa lämmintä auringonpaistetta, ruohon kasvamista, lehtiä puihin, valoisia öitä, linnun laulua, niin sitten on kevättä rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:44

Ei vielä, nythän on talvi. Asiaa ei ehdi edes ajatella miltä rinnassa milloinkin tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:48

Kyllä tuntuu olevan molemmissa. Suunnitelmia tehdään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:57

mahla nousee vanhassakin puussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:09

Kyllä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:28

Kyllähän sitä on mutta vielä kovin piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 15:40

No eipä oikeastaan, kun lunta vaan tullee lissää joka päivä taivaalta.. Välillä kun aurinko paistaa niin silloin ehkä :) Tulis jo nopeasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 16:36

Valo saa ihmeitä aikaan meilläkin päin. Jotakin kummallista vipinää on ilmassa tai sitten meillä vetää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:09

Joo täällä on kevät, sanovat paikalliset, että kun mantelipuut kukkii, niin on kevät ja tosiaan ne kukki jo kuukausi sitten ja aurinko on muuttunut paljon kuumemmaksi, joten säpinää alkaa olla rinnassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:19

Ensimmäinen keväinen ja aurinkoinen päivä oli jo että eiköhän se alaa pikkuhiljaa päivän pidentyessä lisääntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:21

Kyllä odotellaan et lumet sulas,mut lisää on tänään tullut,silti on kevättä kummassakin rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:32

Ei ihan vielä, aurinko saisi enemmän paistaa niin kyllä se kevätkin rintoihin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:25

Kyllä sitä kevättä ihan vähän tuntuu olevan mutta vain hiukkasen, huhtikuussa on varmaan jo paljon enemmän.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:48

ei vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:13

tietysti oon menos kreetalle no sitä ootellessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:14

Ei vielä,mutta sitten varmasti on kun kevät alkaa lähenemään ja ilman lämpiämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 20:46

Ilmassa jo kevään tuoksu! Toivo herää. Luottamus, että kevät, kesä sapuu taas, kuten kuuluukin. Tulee jännä olo! Kevättä rinnassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:00

Kyllä on. Päivä päivältä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:42

Mulla ainakin on, kun vielä kävin vähän vautia ottamassa kevääseen : )
Minusta on aivan ihana kun tulee kevät ja kesä, minä herään talviunesta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:36

joo kyllä kevät on ihanaa aikaa. kun aurinko paistaa ja mieli ei ole enää niin maassa. puihin puhkeaa lehdet, lesken lehdet tulevat tien pientareille. krookukset ja tulppaanit sekä narsissit tulevat esiin lumen alta. ja on valoisat aamut. ja muutenkin olen kevään lapsi ole syntynytkin itse keväällä.