Mikä on lempiruokasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:28

Sekin vaihtelee, mutta nyt hurahtanut punajuurivuokaan johon tulee, jauhelihaa, punajuuri suikaleita, porkkana suikaleita, sipulia ja paljon aurajuustoa, edammia, kermaa..ei kovin kevyttä..voi tehdä myös kevyemmän versin , kun kaiki laittaa vähänrasvaisista tuoteista, nuo juustot lähinnä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:27

Jauhelihakastike on tosi hyvä ja monet kalaruuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 14:31

Niitä on niin paljon, että menis aikaa niiden luettelemiseen, mutta yksi ehdoton suosikki on kaalikeitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:32

thai kalaruoka pla lad prik,öljyssä paistettu joessa elävä punainen kala ,vihannes peti,,koko kala peitetään eri chilistä tehdyllä kastikkeella..vietnamissa ja kamputsiassa saa samaa ruokaa,,kaikissa maissa saman tyylinen resepti,,ja on hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:36

makaronilaatikko :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:41

Mahdoton vastata, yhtä ainoata ei ole. Pannulla paistettu kuha on kyllä hyvää mutta se ei ole paras.
Pidän pataruoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:45

loimukalaa aidossa ympäristössä silloin kun se on mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:59

Vaihtelee usein,kyllä maistuu kunnon verinen pihvi,thai-ruoka,kiinalainen,vahvat haisevat juustot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:11

siskonmakkarasoppa on pomminvarma, sitä ei kukaan osaa pilata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:12

Thairuoka, kalaruuat ja rukiiset etanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 15:44

Niitä on paljon.. mutta maksalaatikko, uunilohi ja muusi, makaronilaatikko, yms kotiruuista ja raflassa maistuu joku hyvä pihvi tai kiinalainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 16:07

1. Paella
2. Lasagne
3. Uunikala

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 16:59

Makaroonilaatikko varmaankin, mutta kyllä sitten kalaruuatkin menee listan yläpäässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:41

Kalaruuat on kaikki minun herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:46

Kalaa, savustettuna tai loimutettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:19

kalaruoat.. esim. mustekala, ravut ja kaikki tollanen.. mut ei mikään normaali kala.. ja kiinalainen on hyvää.. tofu myös.. pasta, nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:44

vaihtelee.. mutta aina pysyy mielessä. Spagetti ja kastike, nam, pyöryjät tai jauhelihakastike ja muussi, nam, ja makaronilaatikkokin.. ok. Kaaliruuat, nam. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:54

Kaikki kaali ruoat ja liharuoat,kalaruoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 22:58

Meze-ruoat joita tarjoillaan ainakin kreikkalaisissa ja Turkkilaisissa keittiöissä. Liha-ja kala meze molemmat ovat herkkuja ja kaikkien ruokien ylintä kastia on erilaiset juustot. Söisin niitä joka päivä kilokaupalla jos ei olisi niin lihottavaa :DDD NAM!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:14

karjalanpaisti, lasange, savustettu lohi..yms yms

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:17

Kyllä ne kalaruuat ja kaalilaatikko mitä teen huommenna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:39

kaikki kana ruuat on parhaita, esim kanapasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:06

jauhelihaperunasoseltk ja kanaviillokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:06

muussii ja soossii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 18:11

Mulla on monia parhaita lempi ruokia mutta ehkä kaikkein paras on kana salaatti ja salaatin kastike.