Nukutko päiväunia ja kuinka pitkiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 16:04

Jos nukun niin sitten en nuku yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:23

en vois oikein nukkua päikkäreitä, kun se on heti pois yö unista, mutta joskus ihan sellaiset vartin puolent.torkut, kun ei ihan nuku vielä, niin piristää, eli horroksessa olo..eikä niitäkän kovin myöhään , tuossa n.17 aikoihin...ja ruuan jälkkestä..niin vot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:24

nukun , 30 min,,,1 tunti,päivttäin jos on mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:26

Välillä nukahdan taaperoa nukuttaessa. Unet kestää puolesta tunnista tuntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 14:28

En nuku minuuttiakaan päivällä, koska sitten saan valvoa koko yön. Muutenkin joskus öisin valvottaa, saati miten sitten jos vielä päikkärit nukkuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:33

Hieman hankala, eli mahdoton toteuttaa arkisin. Joskus lepään viikonloppuna hetken, mutta en nuku varsinaisesti. Kyllä riittävän ajoissa käymällä illalla nukkumaan tasapaino unen suhteen säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:49

Joskus sunnuntaisin,muuten ei tule nukuttua.Aiemmin ,kun toimin omaishoitajana ja yö unet jäi ajoittain vajaiksi koitin päivällä ottaa nokoset,jos vaan oli mahdollista.

Lisätty: 03.03.2009 - 14:50

Niin se pituus,ehdoton maksimi on 20min,muuten tekee vaan väsyneemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:20

tilanteen salliessa, ip:llä 30-90 min, tekee gutaa

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 15:53

Väilllä sitä nukahtaa, ja silloin päiväunet saattaa venytä pahimmassa tapauksessa jopa 4 tuntiin, joten sen takia yritän olla nukkumatta päivisin.. En vain osaa nukkua sitä suositeltua 20 minuuttia.. ja yöunetkin menee pitkistä päiväunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:03

Ilman muuta täällä siesta kuuluu kuvaan ja sellainen tunti menee lökötellessä.
Maassa maan tavalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:21

Tunnin tai kaksi minun pitää selkääni päivittäin lepuuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:21

yritän olla nukkumatta.. tekee vaan vieläkin väsyneemmäksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:25

Leppuutan silmiäni hetken, pitämällä niitä kiinni hetken päivisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:42

joskus la ja su nukun, hurahtaa tunti kaks kun se on niiiin ihanaaa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:03

Nukun puolesta tunnista yhteen tuntiin.Virkistää mukavasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:08

pikku pätkiä silloin kun mahdollista, ilmankin pystyy elämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 09:47

aina kun mahdollista, 20-80 min, kroppa se tietää oikean ajan