katsotteko kotimaisia elokuvia , näin iltapäivisin?

Minä katson, kun on niin keveää, samalla kun teen käsitöitä ja napsuttelen..

Avainsanat: kotimaa elokuva käsityöt napsutelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 14:16

Joskus katson jos sattuu olemaan kanava auki. Ja varsinkin jos on Ansa Ikonen ja Tauno Palo!

Kysyjän kommentti

olen kans taunon ja ansan ihailia...kiitos kaikille vastanneille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 13:51

Ööö, tuota, en katso kotimaisia elokuvia ollenkaan. Jostakin syystä en pidä niistä, en nykyisistä enkä vanhoistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:55

ehkä katsoisinkin, mutta kun ei kertakaikkiaan sovi aikatauluun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:55

Kyllä vaan.innolla oikein odotan,että niitä tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:28

Ei oo paljon iltapäivisin tullut katseltua. Sisällä on niin valoisaa, että pitäis pimentää kaikki ikkunat että vois ees nähdä television kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:39

Vanhoja elokuvia en katso eikä ole tilaisuuttakaan. En katso myöskään uudempaa kotimaista, harvat ovat sen arvoisia mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:46

Joskus tulee katsottua,aika harvoin kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:20

kyllä harvemmin katselen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:21

ei onnistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:04

Valitettavasti ei yllä lähetykset tänne, muuten voisinkin ehkä katsoo siestan aikana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:21

Joskus viikonloppuisin tai lomalla, sairauslomalla saatan katellakin (sateinen ilma, tms), mut muuten menee päivät sitten tuol kaupungin 'miljonäärikerholla' :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:23

En katsele, ovat liian vanhoja minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:21

en katso.. en katso tähän aikaan yleensä elokuvia.. ja harvoin katon kotimaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:41

en katso kun en ole koskaan iltapv tv ääres.. ehkä katson sitten kun jään eläkkeelle 67 v :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:44

uusimpia suomalaisia elokuvia kattelen mielellään ja jos aikaa on niin vanhatkin menee..tuntematon sotilas tulee katottua lähes aina:)..tai ainakin töllö on silloin auki. mutta harvoin iltapäivisin tuo tulee tapahtumaan vaan ilta aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:48

Valitettavasti minä en katso, mut mun isä katsoo niitä ja muistelee omaa nuoruuttaan : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:13

ei onnistu ajan puolesta, vois joskus olla ihan kivaakin