Kuinka paljon nukut? Paljonko tarvitset unta jotta "toimit" kunnolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 15:19

Jos saan nukutuksi 6-8 tuntia niin tää mummo pelittää aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 13:35

unta tarvissin sellaisen 8 tuntia, mutta heräilen öisin , niin uni jää 5-6 t..mutta otankin sitten aamusta pienet tirsat jotka hiukan helpaa heräämiseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 13:36

Välillä enemmän, välillä vähemmän, ja aina toimin hyvin omasta mielestäni. Viidestä kahdeksaan tuntiin normaaliunet. Poikkeuksiakin on aika usein, ettei saa nukuttua koko yönä. Ei vaan nukuta, mutta ei se ole vaikuttanut mitenkään toimintaani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:56

Neljä tuntia maksimissaan ja silloin toimin erittäin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:08

sen minkä nukun olen 'täyskoomassa' niin kuin perhe asian määrittelee, 5 tuntia se pidempi jakso ja jos on tilaisuus tunnin päikkäreihi asia ok, muuten täydenneksyksi sellaisia vartin torkahduksia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:41

8-9 tuntia.Kun lapset olivat pieniä meillä herättiin kahden tunnin välein lähes kahdeksan vuoden ajan,siitä lähtien olen arvostanut pitkiä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:24

vuorokaudessa kroppa ja koppa vaativat kuusi tuntia, sen voi pistää kahteen pätkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:25

Minulle 5 tuntia on riittävä yöuneksi, mutta päivällä nukun tunnin tai kaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:24

yritän nukkua ainakin 8, silloin kyllä yleensä väsyttää vielä.. 9 ois tavoite

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:25

8-9h yössä on riittävä tällä hetkellä, ei päikkäreit, paitsi joskus viikonloppuna (max 1/2h)kun kotona ahertaa enemmän ja ruoka alkaa ramaseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:42

Nukun noin 5 tuntia ja jos yö menee heikommin eli alle 5 tunnin otan päivällä pienet linnunpojan unet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:39

nukkuisin enemmän jos sais valita... mutt pakon eessä vain noin 7 h, tykkään nukkumisesta ja jos saisnin valita niin parasta olis 9-10 h

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:05

6-8 tuntia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:51

6-8 tuntia riittää hyvin.. viiden tunnin yö unillakin on menty melkoisen pitkälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:29

Kahdeksan tuntia tarvitsen unta duunipäivinä. Kun menen aamulla puoli kuudeksi töihin, on onnenani se, että kuljen töihin kävellen ja piristyn tuossa kymmenen minuutin matkalla kummasti. Vapaapäivinä tulee sitten univelat resetoitua ja saatan töristä kellon ympäri ihan helposti. En usko sanontaan "kuolema kuittaa univelat".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 19:15

5-7 tuntia riippuu vähän siitä mitä muuta tulee puuhattua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2009 - 13:57

5-8 tuntia. Jos nukun vaan 5 tuntia tulee yleensä nukuttua päivällä päikkärit. Aamu lähtee yleensä parhaiten käyntiin kun on nukkunut n. 7 tuntia ja pääsee koiran kanssa vähintään puolen tunnin kävelylle.