Minun pitäisi tehdä hauska puhe pikkuveljestäni mutta en keksi mitään.

Hänen nimi on Niilo,5kk,hymyilee paljon,tykkää sanoa Höö.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 13:05

Lainaa "Lasten suusta"- palstoja ja sovella velloseen. Saa sitä hyvän asian vuoksi vähän lainailla...

Lisätty: 03.03.2009 - 13:07

Pane se (hänet) puhumaan ruottia: -Öö-ööö,höö öö.
(Saari, saari, heinäsaari.) Kaunista?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 13:10

kovasti on pikkuinen tuo sinun velikulta, mutta kerro kuinka kiltti on ja kuinka hyvin syö ja nukkuu, josko vällillä myös hymyilee sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:22

Eikö ole ihmeellistä että ensimmäiseksi oppivat tuon kauneimman ruotsalaisen runon, jonka ramses tuossa jo kertoikin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:30

kerro mitä kaikkea olette tehneet yhdessä? Olisiko jotain hauskaa ja hassua joskus tapahtunut teille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 13:32

Kyllähän nyt pikku vesselistä aina jotain hauskaa sanottavaa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:38

Tuonikäisestä nyt saa vaikka mitään tarinaa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 15:28

Niilo, se kun puri mun peukaloo, onneks sillä ei ole hampaita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 18:32

Pikku Niilo, mun veikka, taas tuli vaippapaketille keikka, hän sanoo höö, heti kun mie pelottelen ja sanon sille pöö. Maito vielä maistuu sille kovin ja kanssani leikkimään hän ei vielä jaksa tulla kun vaan jokeltaa ja niitä äipän maitoja syönnin jälkeen ulos pukeltaa...

Lähteet:
runomuodos voit myös tehä tään jutskan ihka 'omasta päästä', niikuin mä ruokaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 20:37

kerro se mitä juuri sanoit ja väritä lisää.. veikka varmasti syö, kurlaa ja nukkuukin:)