Voiko "Renttunaiseen rakastua"

Elämän kiemuroita ja ihanuuuksia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 11:53

voi voi.. etpä tiiäkkään kuin paljon olen saanut rakkautta:) siis kyllä

Kysyjän kommentti

Sehän oli ihan hyvin vastattu, jotain tämmöistä vastausta vähän odottelinkin.
Kiitos paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 11:09

Kai varmaan samalla tavalla kuin renttumieheenkin.
Kyllähän joskus näkee kaupungilla torinkulmilla renttupariskuntia.
Kait vakka kantensa valitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:10

Totta kai.
Voihan joitain rappio ja epäsäännöllisyys kiinnostaa ihan samalla lailla.
Ainakin ne aikaisemmin mainitsemasi renttu-ukot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:14

Kyllä se hoivavietti voi ukkoihinkin iskeä ihan tosissaan, on näköpiirissäkin tapaus joka 'kaiken kestää' jo vuosikausia ja jatkuu varmaankin kunnes ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:17

mietin tässä, että jos ukko on ei renttu, niin kestäiskö häl pinna kattoo jotain örisevää ja rähjästä akkaa..? en usko...no toki noita on varmaankin jotka on luvanneet myötä ja vastamäessä..poikkeuksia siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 13:08

Miksei voisi. Sama asia kuin renttumieheenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:29

Toki, olen jo monesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:37

Ei, olen nainen enkä rakastu naiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:45

Helposti jos siltä tuntuu. Mieluummin kuitenkin valitsisin kunnollisemman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:29

Rakastuminen on niin hullua,ettei se yleinsä järkeä tunne,Onnistuu varmaan molemmin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:27

Voisi alkuunpääseminen olla minulla ainakin vaikeata. Jos rakastuisin renttumieheen, hänen
pitäisi olla "hengen jättiläinen". Höpäjävää ja aivonsa juonutta en arvostaisi.

Kysymys on minulle lähinnä teoreettinen, sillä minun "parasta ennen" päiväykseni on jo vanhentunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:27

Miksi ei voisi? Kaikille on tässä maailmassa olemassa joku, joka rakastaa:) Makunsa kullakin ja kauneus on aina katsojan silmissä<3<3<3<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:09

joo kyllä voi jos haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:15

Kaikki mahdollista, sodassa ja rakkaudessa