Onko sinulla kaapissasi sellaisia vaatteita mitkä olet ostanut hetken huumassa.

Miulla on sellasia vaatteita jonkun verran mitä en ole pitänyt yhtään,ne ovat näyttäneet hyvältä ostettaessa ja sitten en ole tykännytkään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 13:37

Kerran ostin "huumassa" Rauman torilta T-paidan; liian pienen, vain XXL.
Teksti -"Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys"- viehätti. Ahtaudun häneen vielä joskus.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:46

Kyllä niitä on. Olen kyllä pyrkinyt lahjoittamaan ne pois mahdollisimman pian. Joitain on jäänyt siksi, että jos joskus voisin pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:54

Hetken huumassa tuskin olen ostanut mitään, mutta vähälle käytölle jääneitä ja loppuun kuluneita löytyy joka keveätsiivouksen yhteydessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:56

Joo, netistä olen ostanut väärän kokoisia vaatteita mitä joutuu katumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:20

tuota ihmettelen, miksi ne vaatteet näyttävät jonkin moisilta kaupassa ja heti kun tulee kotiin onkin ihan kaame rääsy..kysyin veljeltäni joka omistaa lasiliikkeen, että käyttävätkö vaateliikkeet erillaisia peilejä, joita vain ne vaateliikkeet saavat ostaa pukukoppeihinsa? Hän väittää kyllä että samaa peiliä ne ovat kuin minunkin peilit, mutta tuota en usko...joten kyllä minulla on vaatteita joita en ole käyttänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:28

Vaatteita joita olen pitänyt kerran tai kaksi oli kaapillinen,
puhdistus operaation jälkeen enää hyllyllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:13

Voi, kyllä niitä löytyy vaikka millä mitalla.. Joitakin tullut käytettyä vain muutamia kertoja, joten ihan turhia ostoksia, jotkut ostokset taas ovat osuneet aivan nappiin ja ovat kovassa käytössä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:18

on ja aika paljon onkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:19

ei ole eikä tule

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:31

Kyllähän niitä harha-askeleita tulee tehdyksi silläkin saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:35

Kyllä niitä on.Kotona sitten ihmettelen,mihin sitäkin vaatetta ikinä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:54

Kyllä niitä on, olen joskus ostanut johonkiin tilaisuuteen vaatteen jota sitten en ole käyttäny sen jälkeen, joutaisi viedä vaikka kirpputorille.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 11:25

On tullut joskus ostettua enkä ole heittänyt pois, kun ajattelen, että jospa sittenkin joskus sille olisi käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:27

joo. kyllä on niin minulle ainakin käynyt olen ostanut vaatteen sit katsonut sitä kotona eipä näytäkkään hyvältä päällä. sit kyllä löytyy vaatekaapista yllätyksiä et ompa tämäkin jäänyt käyttämättä. ei muuta kuin punaisen ristin kerrätys laatikkoon ne mitä en pidä päälläni.kierrätykseen kumminkin parempi laittaa et ei roskiin. saapa joku neekeri hyviä vaatteita jos ei jotku muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:51

on;( naisellinen vika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:00

Kyllä niitä on hetken huumassa tullut ostettua kun on ajatellut että laihtuu niin on sitten kiva laittaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:25

Kyllähän niitä löytyy. Olen kuin Sulo Vilen, ostin kun halvalla sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:24

Voi herranjestas! Kysy vaan kuinka paljon!!!!! Minulla on kotonani yksi kokonainen makuuhuone rakennettu vaate/pukeutumishuoneeksi, koska minulla on niiiiiiin paljon vaatteita,kenkiä ja laukkuja:DDDD Et löydä toista yhtä hullua mistään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:56

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:23

On ja paljon,yritän niitä viedä välillä kirpputorille tai annan kavareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:54

Ei ole. Mulla on se surullisen kuuluisa perheenäidin syndrooma: vaatekaupassa ensin lapset, sit äijä ja sitten jotain minulle itselle, noh otetaan paketti sukkia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:19

Ei ole, kaikki on ostettu tosi tarpeeseen tai vahvan painostuksen alaisena