Mitä kannattaa tehdä Egyptin matkalla jos on vain viikko aikaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 09:16

Olin tammikuussa Sharm el Shakessa, oli ihanan lämmintä... Desinfioi käsiä, ja älä syä ns. kadulla. Me ei käyty retkillä (vallitsevan mahataudin kera) lasipohjavene harmitti kun ei päästy ois saanut katsella korallielämää. Toiset kehuu pyramideillä käyntiä toiset kamelisafaria. Minä ihastuin punaiseen mereen ja siinä uimiseen, viikon matkalla ei raaski lähteä pidemmälle retkelle. Kaupunki kierros kannattaa tehdä oppaan johdolla, ilmainen kiertoajelu. Kävin keväällä 2008 El Gounassa ja nyt uudelleen eri paikassa, rannan ja uimisen takia ja lämmön. Nauti olosta siellä :) PS Keväällä kaverini oli poikineen mönkijöillä autiomaassa puolipäivää !!!!!!

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 09:19

ottaa lunkisti ja viettää lomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:34

tee mitä mielii, mutta älä suunnittele aikatauluja lomaasi täyteen, vaan fiilis pohjalta..hyvää lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:36

Kyllä siinä ajassa ehtii.Mene matkanjärjestäjän retkille,niin saat matkastasi enemän irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 11:21

Katso kaikkea ympärilläsi ja nauti ilman stressiä. Pyramidit on nähtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:49

Viikossa ei paljoa ehdi luin laiskotella ja ottaa rantaelämää. Riippuu paikasta jonne menet, ehkä kannattaa käydä jossain historiallisessa kohteessa, jos olette lähellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 01:18

Muista pestä käsiä ja varo keittämätöntä ruokaa sekä majoneesia. Juo pullotettuja vesiä.

Poikani 7-hengen perhe kärsi vatsataudista jokainen vuorollaan. Lomapäiviä siitä toipumiseen meni kultakin noin kolmisen päivää. He eivät ole koskaan missään muualla sairastuneet vatsatautiin vaikka ovat matkustelleet paljon eri maanosissa.

Viikon lomasta ei jää kuin rippeet jäljelle, jos sairastut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:40

No tietysti SNORKLATA! Sen lisäksi ainakin Finnmatkojen retki 'satumainen ilta aavikolla' oli ihan huippu! Kameliratsastusta, vesipiipun polttoa beduiinileirissä ja tosi hyvä illallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:18

Mikä sinulle on parasta lomaa? Meressä pulikointi vai pyramidin ihmettely? Valitse sen mukaan.

Kaikkea mahdollista ei kannata yrittää.