Oletko käynyt hammamissa? Missä ja millaista siellä oli?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 23:34

Tunisiassa kävin ja oli oikein ihana ja virkistävä kokemus. Aion mennä heti uudelleen kun tarjoutuu mahdollisuus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 09:17

Juu siis turkkilaisessa höyrysaunassa, ei mikään säväyttävä kokemus, riippuu varmaan missä sellaisessa käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:40

Rakastan suorastaan turkkilaista saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:45

Hamamista ei ole kokemusta, ei liioin Turkista. Onhan niitä toki muuallakin kuin Turkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 20:43

Jep maaliskuussa -08 olin tyttärieni kanssa Tunisiassa Hammamet Yasminissa lomalla ja kävimme hammamissa. Suomalainen maatiaistyttö ajattelee ettei kukaan kylve uikkareissa ja niinpä mekin heitimme meille annetut kylpytakit naulaan ja ilkosillaan... Mieshän sitten tuli säätämään kylvyn lämpötiloja, onneksi nainen luuttusi nahan puhtaaksi. Mutta!!! Siitä lapset mehulle ja äite hierontaan, eikä siinä ehtinyt edes pikkareita pukemaan. Hierottiin, veivattiin ja venyteltiin ja naama oli punainen lähinnä häpeästä. Sen jälkeen ei hoitoon hakeuduttu, mun noloudesta johtuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 10:26

Casablancan suuren moskeija yhteydessä on oikein iso ja korkeatasoinen hammam. Yhden porukan kanssa oli tilaisuus viettää iltapäivä 'täyshoidossa', puhdistava ja rentouttava kokemus.