Kuinka pitkäkarvainen kissa sopeutuisi etelä-Espanjaan muuttoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:15

Ne pitkät karvat suojaisi sitä auringolta,eli varmaan hyvin kissa tykkää olla lämpimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:16

Eivätkös kissat pidä lämpimästä. Kyllähän ainakin Aurinkorannikolla oli kissoja ja koiria , lyhyt ja pitkäkarvaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:20

Minulla itselläni on lyhytkarvainen kissa ,joka pitää lämpimästä ,luulisin pitkäkarvaisenkin kissan siitä pitävän,mut matkustus saattaa aiheuttaa ongelman,meijen kissa ei pidä edes autoilusta vaikka on pienenä jo siihe yritetty opettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:21

sellainen sanonta on, että kissa on paikkauskollinen ja koira ihmisuskollinen, joten kissalle muutto on vaikea asia sopeutua. Jopa kotimaassa. Mutta, kylle se vermaan onnistuu kun ottaa vaan mukaaan:) muista rokotukset ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:44

Kissa haluaa aina kotiin.Kyllä se sopeutuu,mutta alussa on oltava hyvin tarkkana,ettei kissa pääse ulos.Muuten se lähtee kohti kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:53

Hyvin se sopeutuu, mutta matkustaminen voi olla hankalaa, jos ei ole tottunut matkustaja.