Mikä on paras koirarotu / kissarotu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 10:43

Harmaa raidallinen maatiaskissa on minunkin suosikkini. Ja koira mahdollisimman iso, mutta jo valmiiksi koulutettuna.

Epäilen, että jo valmiiksi koulutettuun koiraan ei tule niin läheistä tunnesidettä kuin pennusta asti huosassani olleeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:18

Se on täysisi arvoitus,koska ihmisillä on mitä moninaisempia rotuja,kissoista sekä koirista,joku tykkää tästä ,ja joku tuosta rodusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:21

bokseri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:22

Tiibetinspanieli ehdottomasti. Kiltti, rauhallinen, viisas, ei hauku. Tottelevainen ja kauniskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:22

jos olisi minulla mahdollisuus ottaa koira,se olisi kiinan pystykorva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:05

Koirarodut:
www.koirat.com/koirarodut.phtml
Kissarodut:
www.kissaliitto.fi/rodut.php

Siellä voit tutustua ja miettiä mikä olisi mieluinen rotu. Eri kiteerit itse kullakin mikä rotu paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:53

Minä haluaisin Collien. Se olisi minusta paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:15

norjalainenmetssäkissa..on kuvassa pentuna ja ihan oma kokemus..mieltymys..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:24

Kyllä tavallinen maatiaiskissa on mielestäni paras. Koirista en niin välitä, mutta joku keskikokoinen olisi kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:45

Minulla on Maltankoira,joten se rotu on mielestäni paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:50

Sekarotuinen koira ja maatiaiskissa. Mutta makuasia, kuka tykkää mistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:20

Seropi ja maatiainen täälläkin.Niistä pidän eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:21

Akita ja ihan maatiasikissa.

Kummastakin kokemusta ja aivan ihania kummatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:34

Maku ja tarve kait ratkaisee. Serobien joukosta löytyy helmet, eivät toki kaikki serobit. Tutustu erilaisiin, sitten opit huomaamaan mikä lämmittää mieltä eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:11

mulla itellä on norjalaisia metsäkissoja ja maine coon (profiili kuvassa) nii kyllä ne nuo kaks on, ehdottomasti. koirista ottaisin lapinkoiran tai kääpiöpystykorvan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:14

Rottweiler ja ehkä joku maatiaiskissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 20:55

Kaikki ovat erilaisia, joten kaikilla on omat mielipiteet!
Sekarotuinen on tosi hyvä!
Kissoista maatiaiskissat on tosi ihania!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 17:44

mun työlläni on näitä sekarousia koiria ihan kivoja ovat. nuoremassakoirassa on enempi tiibetinspanielia on ihan kiltti ja kiva koira. sit toinen on enmpi sellainen jossa on sitzua aika paljonkin. mutta kumpikin on kilttejä koiria. kissoista kai toi eurooppalainen kotikissa meillä itsellä on sellainen punaruskea.sit toinen kissa on maine coon ihan kiva rotu on sekin. mutta pitkä sillä karva et tarvii enempi hoitoa turkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 20:03

Mäyrä koira ja beagle. Kissa rotuja en tiedä mitään.