joissakin maissa vielä vasemman puoleinen liikenne,onko vaikeuksia muuttaa ajotottumusta

minulla menee viikko tottumiseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 07:28

Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Irlannissa, Maltassa ja Kyproksessa, Intiassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa Japanissa ja Thaimaassa

Parin päivän totuttelussa se näisää maissa on onnistunut, vähän epävarma olo kuitenkin koko ajan.

Kysyjän kommentti

minulla ajokoettelumus edessä kun menen malesiaan,siellä muistelen on oikean puoleinen liikenne,,pahinta on silloin kun maat vaihtuu tiheään,,on koko ajan vähän pihalla,,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 02:19

Englannissa ainakin. Menisi minullakin aikaa tottua, pitäisi olla joku kaveri vieressä joka sanoisi varulta minne ajetaan. Muuten saattaisi luistaa hyvin, koska olen vasenkätinen, pidän joskus vasenta oikeana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:38

Varmasti menee suunnat ihan sekasin jos ajetaan väärinpäin. Marokossa, pikkukaupungeissa varsinkin, ajellaan muutenkin ihan miten sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:22

Meksikossa oikean puoleinen silti ajavat moottoritiellä mihinsuuntaan sattuu.Joskus suomessakin olen nähnyt britti rekisterit,ja yrittää tulla moottoritielle vastaan rampista,joten vaikeata aluksi kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:24

Varmasti tuottaisi vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:30

Ei se ihan itsestään selvää ole. Vaatii tottumusta ja koko ajan on pakko ajatella asiaa.
Irlannissa ja Englannissa on autoiltu mutta ei sitä mielelään tee.
Seuraava "koettelemus" on Kapkaupungin seudulla, mennään sinne kevään korvalla ja vuokrataan auto koko ajaksi. Uuteen Seelantiin ja Australiaan mennään vähän myöhemmin, sama asia tulee eteen siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:38

Olen ajanut 200 metriä Lontoossa kupla volkkaria ja se riitti, koko ajan on lärvi väärään suuntaan. Niin se on pari ekaa päivää kyllä kävellessäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:16

en varmastikkaan osaisi , se onkin jo niin hullunkurisen näköistäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:46

Olimme Englannissa ja kyllä puolisolla oli tosi paljon vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:48

Olisi varmasti vaikeaa, koska en osaa ajaa oikeanpuoleistakaan liikennettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:58

Äskettäin Ruotsissa sujui ihan kelvokkaasti. Sittemmin en ole päässyt kokeilemaan.