Podetko Imelda (Marcos) syndroomaa? Kuinka monta (turhaa) kenkäparia sinulla on?

Siivosin viikonloppuna kaappeja ja löysin uskomattoman määrän naisten kenkiä. Luulisi että ylläpidän haaremia.

Avainsanat: kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 01:07

En pode. En omista yksiäkään turhia kenkiä. Enkä osta kenkiä tosta noin vaan. Kengät täytyy olla hyvät jalassa ja pidän ne loppuun asti. Enkä omista yksiäkään korkkareita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 01:10

Yhdet lenkkarit.Ostaessa tuntui hyvältä, mutta ei vaan mukaudu jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:01

kyllä on ylimääräisiä lipokkaita,,on halpoja osta 1e saa kahdet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 06:14

Ei mulla ylimääräisiä kenkiä ole mutta käsilaukkuja on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:42

Kengät ovat kalliita ja hajoavatkin helposti, varsinkin korkokengät. Kaikki hajonneet kengät ja ne jotka ovat huonot jalassa ovat turhia nurkissa. Taidan viedä ne roskiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:24

En ole huomannut turhia kenkiä,mieluummin pula kengistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:33

Ostan nykyisin kenkäni,tehtaiden suoramyynnistä,joita on ollut ainankin 2kertaa vuodessa paikkakunnallani missä asun,sieltä saa leveälestisiä kenkiä,mitkä ovat jalalleni hyväksi ja hinnat ovat vähän edullisimpia,kun kaupoissa,tällä hetkellä minulla on 4kenkäparia kaikki nahkaa,niitä ei ole liikaa käytän kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:44

En ole Imelda varsinaisesti mutta kyllä kengät ovat heikko kohtani aina. Jo pitkään olen hankkinut kenkiä harkiten, ostan useimmiten ulkomailta, Suomessa myydään vähän kauniita kenkiä.
Kaikki kenkäni ovat nahkaa ja Palmrothin kengät ovat ainoita joita ostan kotimaasta.

Lisätty: 03.03.2009 - 09:07

Yhtään turhaa kenkäparia ei ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:54

Kaikki on käytössä olevia, toiset kesällä toiset talvella ja kolmannet vesisateella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:54

Olen tiparifriikki.
(tiparit= korkkarit, korkeakantaiset kengät)
Mutta en sentään yllä Imeldan tasolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:17

On paljonkin ylimääräisiä kenkiä. Kaikki sukulaiset haluavat lahjoittaa minulle liian pienet kenkänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:22

heh hee..sai nauraa...toi oli tarkalta hyvä huomio, mutta en kans myönnä että minulla nyt pahaa tautia ois, mutta toki kenkiä, kun asusteet vaatii, että kengät vähän asun mukaan, mutta nyt kun toi kontti on kipeytynyt , niin kovin korkeita kenkiä ei nyt pysty pitämään, jotta oisko ne sitten ylimääräisiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:45

On teillä ongelmat. Mulla hyvä jos yksiä, jotka kehtaa jalkaansa laittaa. Muilla kengillä kuljen pimeässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:47

En pode,mutta ylimääräisiä,turhia kenkäpareja löytyy kaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:00

Kai se toinen pari (sandaalit) meleko turhake on, paitti kesälä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:38

Kyllä niitä on....Minulla oli n.200 paria kenkiä.Nyt toki olen hieman kaupannut niitä pitkin hampain pois ja olisiko niitä nyt jotain sadan paikkeilla....eli poden erittäin pahaa syndroomaa...:DDDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 01:35

Minä käytän vain yhtä kenkäparia kerrallaan. Mutta kertyyhän niitä kenkiä, kun jalkineen on sovelluttava eri vuodenaikoihin, harrastuksiin ja elämäntilanteisiin, silmälasien pokiin ja kovarenkaiden kokoon, mielialan kohottajaksi ja lanteiden keinuttajaksi, ukkojen silmien iloksi.

Mitkään minun kengistäni eivät ole turhia ostoksia. Ei minulla ole mitään syndroomaa kengistä. Satun vain pitämään niistä paljon. Ja tunnustan, että väskyistä tykkään kanssa. Kenkiin sopivista tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 11:02

En pode syndroomaa mutta kenkäpareja on ehkä parisenkymmentä ainakin, kaikkia käyttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:03

On joka säälle kenkiä. Kaikkia tulee käytettyä. Tänäänkin oli jokasään saapaat(nilkkurit )jalassa, ei vapaat kastuneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:10

En pode. Mä omistan tasan Merrilin maastokengät sekä lenkkarit, duunifeikkicrocseja ei voi laskea kengiksi. Näillä mennään ja hyvin pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 10:24

Noita lenkkeilykenkiä on aina ainakin kolmet, ne mukavimmat melkein räjähtämispisteessä, yhdet vähän sisäänajetut 'sunnuntailenkkarit' ja sitten vielä yhdet käyttämättömät (tarjouksesta ostetut) , tuskinpa siinä mitään turhaa on, mutta tilaa vievät muiden monojen joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:18

Ehei sinne päinkään,mutta kenkiä on jokunen,mistään EI voi luopua,valitan PateT