Eläisitkö eri tavalla jos sais menneet vuodet takaisin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:58

joo kyllä eläisin tosin. ja kyllä tämä ajatus on joskus mielessä käynytkin.mutta lapsia olen ainakin saanut et niistä olen onnelinen.

Kysyjän kommentti

Niin minäkin lapsista ja lasten-lapsista olen onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 23:28

en eläisi.. joitakin yksityiskohtia voisin korjata/muuttaa mutta ylipäätään iso elämä näin on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:32

Jos olisi nuoruusikä ja tämä kokemus niin joitain asioita tekisin toisin,mutta onneksi elämässä on ollut monenlaisia kokemuksia ja sisältöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:36

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:43

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:45

En eläisi, kaikki kokema on tehnyt musta tälläisen mitä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:49

Jos tietäisin kaiken, mitä nyt tiedän, tekisin varmasti monet asiat eri tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:56

Jos samoilla eväillä alottaisi kuin aikoinaan, niin eiköhän se aika samalla tavalla menisi, mutta jos uudelleenaloitus tapahtuisi nykyisillä eväillä toki moni valinta menisi uusiksi

- jos kaikki menisi entiseen malliin, niin pitäisi ajatella että en ole oppinut mitään -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:18

Uskoisin sen menevän lähes samoja ratoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:21

Nykyisellä "järjellä" (uskalliasuudella) olisin ottanut enemmän irti ohittamistani mahdollisuuksista, silti elämä antoi enemmän kuin pystyin uneksimaankaan.
esim. n. 20 työpaikkaa 3:ssa maassa, sekä merillä.
Olen valmis rauhoittumaan puupalttooseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:28

kyllä siinä jotain olisi voinut toisinkin tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:18

tokko tuo siitä miksikään muuttuisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 05:55

Kyllä vaan, ainakin toisenlaisen ammatin hankkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:44

Eläisin ainakin terveellisemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:22

kyllä ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:27

Pistäsin ranttaliksi,koska elin sääntöjen mukaan silti piti mennä leikkaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:55

Joskus tuntuu, että kyllä. Luulisin kuitenkin , että en. Tällähetkellä on hyvä ja onnellinen olotila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:41

Varmaan jokainen olisi valmis muuttamaan joitain juttuja mutta kokonaisuutena ehkä kuitenkaan en. Jos olisin valinnut esim. opiskelun toisin en koskaan olisi tavannut niitä lukemattomia mukavia ihmisiä jotka nyt on ollut ilo tuntea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:12

Kyllä sitä joitakin asioita tulisin muttaa, mutta en ihan kaikkia. Esimerkiksi en vaihtaisi harrastuksiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:25

Jotain pientä voisin tehdä toisin ja yhden leikkauksen oisin teettänyt jossain yksityisellä sektorilla, mutta muuten on elämäni ollut aivan ihanaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:25

No empä oikeastaan, tiettyjä pieniä juttuja ehkä, mutta pääosin kaikki on mennyt nappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:41

Pääsääntöisesti tekisin kaiken toisin. Mutta tähän se on nyt tyytyminen, kun ei ole toista mahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:48

Joitakin asioita tekisin kyllä toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:00

Olen ollut tyytyväinen elämääni, se jokaiselle ennalta suunniteltu.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:41

Muuttaisin muutaman asian, mutta en juurikaan montaa asiaa kadu. En haluaisi pääasiallisesti elää menneisyyttäni eri tavalla,koska siitä johtuen olen nyt mikä olen ja olen itseeni tyytyväinen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 01:43

En osaa leikitellä moisella ajatuksella. En osaisi elää tämän kummemmin. Mutta lapsilleni osaisin kyllä olla nykyisin parempi äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:56

Enpä usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:17

Joitakin asioita muuttaisin mielelläni, mutta ne unohdettakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:51

Montako vuotta saisi muuttaa, jos saisin niin joitakin asioita muuttaisin ja kyllä monia asioita harkitsisin vieläkin tarkemmin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:55

Tuskin muuttaisin mitään lyhyellä aikavälillä.
Jos aikaväli on jo eletty elämä, niin eiköhän sieltä jotain muutettavaakin löytyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:12

Pakko myöntää, että muutamat asiat laittaisin toisella tapaa. On kuitenkin kolme juttua, joista en luopuisi mistään hinnasta. Ne kolme ovat synnyttämäni lapset. He ovat minun ja puolisoni aikaansaannoksia, joten jos jotain muutetaan niin tätä asiaa ei kuitenkaan.