Minkä teatterinäytännön näit "livenä" viimeksi / näet seuraavaksi?

Itellä seuraavaksi "Äkäpussin kesytystä".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 23:38

Elokuu : Helsingin kaupunginteatteri (näin)

"Rakastettu Ritva Valkama saa ilkeillä täysillä Elokuussa. Hän on Kari Heiskasen ohjaaman näytelmän pillerinhuuruinen perheenäiti, joka laukoo karmeita totuuksia kolmelle aikuiselle tyttärelleen."

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 23:28

alivuokralaisen näin, tulevaisuutta en osaa ennustaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:36

Ellinooran uni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:48

Viimeksi nähty:

Missä kuljimme kerran : Helsingin kaupunginteatteri

Kirjailija Kjell Westö on luovuttanut romaaninsa Missä kuljimme kerran luottavaisin mielin ohjaaja Kari Heiskasen käsiin. Taitava teatterintekijä dramatisoi ja ohjaa Finlandia-palkitun teoksen suurelle näyttämölle. Erään iltapäivän aikana Westö ja Heiskanen puhuivat Helsingistä, nuoruudesta, vieteistä, musiikista ja myös keväästä 1918.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:05

Kotkaan oikein tahallaan matkustettiin katsomaan Jazz-tyttöä

JAZZTYTTÖ

Kotka kuumana kesänä 1931: lamaa, työttömyyttä, jazzia ja laitonta pirtua...
Ismo Sajakorven kirjoittama uutuusmusikaali on ladattu dramatiikalla, romantiikalla, huumorilla sekä valloittavilla amerikkalaisilla jazz-, musikaali- ja elokuvaikivihreillä.

Ohjaus Ismo Sajakorpi, musiikin sovitus Antti Hyvärinen, koreografia Laura Huhtamaa, Lavastus Lucie Kuropatová ja puvut Reijo Paukku.

Päärooleissa Pia Lunkka/Kati Solehmainen, Tero Harjunniemi (vier.) ja
Anneli Saaristo (vier.)/Marja Porkka (vier.).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:21

On todella kauan kun olen käynyt teatterissa. Olisin välttämättä halunnut nähdä toissa kesänä Punkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:29

Asun kylässä, jossa on monta harrastelijateatteria. Kannattavuussyistä näytelmät, varsinkin kesäteattereissa, on valittu yleisöä kosiskelevaan tyyliin. Näytelmien teemat ovat olleet viinan tai rakkausseikkailujen aiheuttamien ongelmien selvittelyä. Kansa höröttää sisäpiirin jutuille....minä en enää kestä sellaista.

Viimeiseksi olen nähnyt "Viulunsoittaja katolla". Lavastus ainkin oli hieno. Istuin eturivissä ja pelkäsin hevosen peräpäätä. Karauttivat näes oikeilla hevosilla näyttämölle.

Voihan nenä, kun harmittaa lukea missä kaikissa näytöksissä olette käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:30

näen erillaisia näytöksiä viikottain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:51

ei mitään muistikuvaa, siitä on jo niin kauan. Muutamia olen nähnyt, kuten George Ots ja nuorisonäytelmän Virgo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:24

meen katsomaan jotain paikallista teatteria, jossa esiintyy jotkut mun kaveritkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:59

Sotaturistit olen nähnyt viimeksi Kansallisteatterissa eli viikkos itten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:43

Peppi Pitkätossu ja Teatteri Traktori Joensuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:30

se oli kesäteatterissa, täällä hyvä sellainen ja kerran kessässä sinne pyrin menemään, mutta mikä oli viimeinen, en nyt kylläkään muista..vilisee noita nimiä mielessä niin paljon , että mikä niistä sitten viimeisin..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:33

Viimeeksi kävin katsomassa Laila Kinnusen elämästä kertovan näytelmän joku vuosi sitten,nyt tekis mieli mennä katsomaan Imatralle Taisto Tammen elämästä kertovan musikaalin,saa nähdä tuleeko mennyksi,matka ei ainakaan ole pituudella pilattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:37

Taisi olla Hesassa joskus 70-80 luvulla Kultainen vasikka. Lähdin kesken näytöksen pois. En tosiaankaan pitänyt siitä yhtään. Vai olisiko ollut Miksi Jeppe juo. Voi voi tätä muistiparkaa. No jompikumpi kuitenkin, koska niin harvoin käyn teatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:50

En ole teatterissa käyvää sorttia,joten en muista nähneeeni mitään livenä.Savonlinnan oopperajuhlissa olen käynyt ja se oli upeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:16

Viimeksi tuli nähtyä : Tänä iltana kaikki hyvin - Leonard Cohenin lauluja ja musiikkia.
Hämeenlinnan kaupunginteatterin upea esitys Vaakuna hotellissa Hämeenlinnassa.
Suositellaan kaikille Cohenin musiikista pitäville.

Seuraava tulee olemaan Helsingin kaupunginteatterin musikaali Rebecca.
Menemme katsomaan tätä loistavaa esitystä jo toisen kerran.