Joudutko starttaamaan lomille Helsingistä? (Hesalaiset jäävännevät itsensä). Mitä haittoja siitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 08:32

Aikoinaan valitsin asuinpaikan myös sen perusteella että pääsee helposti liikkumaan (olen jäävätty). Tosi kallista on asua "meidän kulmilla", maaseudulla asuisi huomattavasti huokeammalla. Eli jos jotain harmia niin jotain hyötyäkin on asuinpaikoista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 23:24

Joudumme yöpymään Helsingissä. Siitä aiheutuu lisäkustannuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:24

Kyllähän alunperin starttaan täältä ja myöskin kotimaahan.Lentäen pääsee Helsinkiin ja sieltä sitten lentäen eteenpäin. Jos on laivareissu niin sit on vähän eriasia.Tosin pääseehän täältä kanavaa pitkin itänaapuriin.Haittoja on usein odotusajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:36

lisäkuluja ja aikaa vierii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:28

Kyllähän sitä joutuu. Matkat vie aikaa ja rahaa Hesaan mennessä menipä millä kyydillä tahansa. Matkasta tulee väsyttävämpi kun siirtymiset vie aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:32

joutuu meneen lentokentälle 2 eri bussilla ei muuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 05:57

Kyllä vaan menee ylimääräistä rahaa matkoihin sekä matkustusaika pitenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:48

Joskus joutuu. Menee enemmän rahaa, mutta pääsee täältäkin maailmalle Pirkkalan lentokentältä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:57

Joskus kyllä, mutta voin valita muitakin vaihtoehtoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:42

Lentokentälle jos menen en tarvitse mennä hesaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:33

Ei ole pakko mennä Hesaan, mutta menen mielelläni, samalla näen läheisiäni kun ja jos yövyn siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:34

Nyt seuraavaan reisuun startaan ihan omasta pihasta, mutta jos lentoon niin siloin sieltä ja kuluja ja aikaa menee aina pidempään..on tuolla turussakin kenttä, mutta sinnekin matkaa..joten aina tulee lisä kuluja mene mistä vain..lentäen..no laivallekkin tulee matka kuluja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:50

Kyllä joutuisin menemään Helsinkiin,jos ulkomaille lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:51

Onnekseni olen turkulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:44

Saan lähteä Helsinki-Vantaan kentältä,joka on yksi maailman ihanimmista paikoista! Lisäkuluja tulee, jos asuu pitkällä, mutta se nyt on yksi hyttysen kusema saharan autiomaassa enää siinä kuolemassa mitä matkaan ylipäätään menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:59

Helsinki-Vantaan kenttä on ihana lähtöpaikka ja meille lähin ja mieluisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:54

Kyllä joudun matkustamaan helsinkiin täältä kainuun korvesta ja se vie todella paljon aikaa ja rahaa : (
Menomatka kyllä menee kun jännitää kivasti lähtee mut paluu matka on aivan kauhea ja seuraava päivä kotona nukuttaa aivan hirveästi.