Miksi naiset ... aina rakastuvat renttuihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 22:49

koska se on meidän onni, siksi en kysele miksi

Lisätty: 03.03.2009 - 00:27

Nainen on sekoitus intiaania, koiraa ja arkeologia.
Jos se ei ole sotajalalla, se haukkuu tai kaivelee menneitä.
- renttujen kanssa riittää puuhaa -

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 23:21

No, rakkaushan on sokea. Ja moni uskoo kykyihinsä uudelleenkouluttajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:26

ei aina... en minäkään:) ehkä sellaiset naiset joiden elämään liittyy lapsuudessa jo renttuja:) Sitten rakkaus on ruusunpunainen.. siinä huumassa ajattelee helposti, jotta kyllä minä asiat saan muuttumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:39

Ne ovat sen arvoisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:13

Rentuissa on sitä jotakin, verrattuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 00:34

ne on niin ihania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:03

Niissä on haastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 06:31

Suuri illusio,harha. Luullaan että rentussa on jotain ihailtavaa. Myös sen takia että pääsee itse helpomalla henkisesti ja älyllisesti, ei tarvitse itse ponnistella hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 07:57

Renttujakin kysytympiä ovat reppanat
-naiset nyt vaan on sellasia-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 08:26

noku kaikki on renttuja niin vähän vaikeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:06

Kyllä nyt tuntuu, että miehiä vähätellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:35

liekö pohjalla vanha kunnon äitee -geeni? eli jonkin asteista hoivaa ne rentut taitaa tarvita.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:55

Juliet Jonesin Sydän sitä kyseli kappaleessaan jo parikymmentä vuotta sitten,
tuskin saivat silloinkaan vastausta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 10:22

Hoivavietti jyllää, ja siksi tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:56

Rentut on ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:59

minul ei rentuu, mutta kait ne sitten ovat jotain sellaista, että nainen luulee, sen rentun kouluttavan, mutta metsään menee, renttu ei muutu..kait?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:40

Renttunaiset varmaan... itse ole koskaan retkahtanut renttuun. Ensin niistä varoittivat vanhemmat, myöhemmin oma järki toimi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:43

Meitä on niin moneksi,toiset tykkää haasteista,minulle riitää ihan työtätevevä ahkera suomalainen mies.(riitää siinäkin hommaa tarpeeksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 19:14

No nyt vast luin tään kyssärin, niin yllä olikin vastattu jo tuo hoivavietti, jonka ajatellin vastata, ja jottei menis jo tulleiden vastausten kopioinniks, niin sanoisin, että siihen liittyy myös ehkä eräänlainen menttaliteetti, "minähän teen tuosta vielä kunnon miehen" ja näin saan itelleni sen kunniankruunun ja hyvän omantunnon, eihän tuo tietty pahasta, jos siinä onnistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:46

En minä ainakaan ole rakastunut renttuun:) Mieheni on erittäin kaukana rentusta;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:21

En usko, että rakastumme vaan enemmänkin luulemme rakastuneemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:00

Ei mulla ainakaan ole renttua miestä : ) mut mikä se renttu sitten loppujenlopuksi on?
Juoko se paljon viinaa, onko se väkivaltainen fyysisesti ja henkisesti, juokee kylillä vieraiden perässä? Jos sellainen on renttu niin mun ex-mies oli sit sellainen, minulle tuli järki päähän ja hoivavietti loppu ja erosin : )