Mulla on pysyvä musta väri ja haluaisin vaaleat värinpoistoaineella.Onnistuuko sellainen ? Ja mitä värinpoistoaine kaupassa maksaa

Avainsanat: vastausta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 07:04

Mene ihmeessä kampaajalle, älä yritä tommosta tehdä missään nimessä itse. Itse olen käyttänyt joskus värinpoistoainetta ku värjäsin hiukseni vaaleista tummiks, enkä ollut lopputulokseen tyytyväinen ostin värinpoistoainetta ja niistä tuli keltaiset : ( mut oli pääsiäinen, sovin todella hyvi siihen väriin : ) suosittelen kuule sydämesstäni, että menet kampaajalle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 21:26

Mitähän se vetyperoksidi mahtaisi maksaa.Varmaan alan liikkeet ja kampaamot osaavat auttaa.Olisko viisainta teettä se ammatti-ihmisellä.Mikäli hiuksia tarkoitat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:26

itse en uskailtais alkaa vaalentamaan kaupan tuotteilla, joten suosittelen kampaamoon menoa, kun siellä hyvät aineet ja osaava henkilökunta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:26

Jos vallan musta! Kyl pilaat fledas jos alat vaalentaa vaikkakin värinpoistolla himassa. Ja kampaamossakin kyl tosi tujut ainet pitäs olla, tukka piloille ja ehk jopa päänahka. Anna ammattilaisen neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:05

Älä ala itse mitään kokeilemaan Mene kampaajalle siellä se onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:10

Värinpoistoaineella saat hiuksistasi vain tuhkanharmaat, ei onnistu kotikonstein. Kampaamossakin joutuvat poistamaan ensin kaiken värin vitivalkoiseksi asti ennen blondausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 09:05

Trakoitatko siis että oma värisi on tumma mutta haluat vaaleat hiukset? Toinepide on rankka ja vaatii kampaajalle menoa. Lopputluoksesta ei sittenkään voi olla ihan varma.
Eräs työtoveri on kertonut pysyväst muuttaneensa maantienväriset hiuksensa vaaleiksi (jo vuosikymmeniä sitten) ja nyt 50:n iässä hiuksia ei paljoa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 03.03.2009 - 10:30

Voi että, älä vahingossakaan mene yksin värjäämään, saat tulokseksi kirkuvan oranssin/mustan pään jos menet värinpoiston laittamaan. Sinuna rupeaisin laittamaan ensin raitoja, ja lisää raitoja ja lisää... jne.. lopulta pää on vaalea, näin lopputuloksesta tulee luonnollisempi ja hienompi. Ja mieluiten kampaajalla teet tämän session..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 14:10

Onnistuu toki. Osta ammattilaisten vaalennusaineet (jauhe+hapete) esim. www.hairstore.fi
Joutuu kyllä laittamaan useaan kertaan ennen kuin niistä vaaleat tulee, ensimmäiselläkerralla tulee oranssit ja toisella kerralla keltaiset...sitten kannattaa laittaa tuhkanvaaleaa, joka hävittää keltaista. Hiukset kyllä ohenee ja kuivuu ja tyvikasvu on kamalaa, mutta kyllä ne vaalenemaan saa kotona tai kampaajalla, ihan sama. Kampaaja vaan voi käyttää vahvempaa hapetetta, jolloin vaikutusaika lyhenee ja vaalenee kerralla heti enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:51

Kampaajalle siitä! Älä polta päänahkaas kotitekoisilla aineilla kun kyseessä on vaalennus mustaan tukkaan!