Ranskalaiset autot ,dacia kuka tuntee ranskalaisten autojen keston ,dacia 92000 kr

Kävin katsomassa daciaa akallassa ja kyllä se hyvältä näytti
.OON NYT OLLUT REILUN VIIKON uusi MYYNNISSÄ
tÄÄLLÄ.Auto muuten hyvin positiivinen yllätys ,
mutta kun ei minulla ole kokemusta renaulteista clioista jne
.joku joka tuntee tuotteen voisiko antaa tietoa.
hyvä tuote muuten mutta en tunne kestävyyttä.

Avainsanat: auto dacia renault www.dacia.se

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 17:54

eipä minullakaan kokemuksia, mutta sellainen kommentti että Dacia kyllä tulee Romaniasta:

Dacia (äännetään DAH-tsi-ah) on romanialainen autotehdas, joka kuuluu Renaultille. Vielä vuonna 2005 Dacia valmisti kolmea mallia, Dacia Logania, Dacia Pick-Upia ja vanhempi Dacia Solenzaa. Logania myydään myös Renault Loganina. Nykyisin malleista on tuotannossa vain Logan, Logan MCV (farmarimalli) ja Logan VAN (MCV-pakettiauto).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 18:11

Kyllä ne puolenkymmentä vuotta rullaavat hyvinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 19:02

Sukulaismies sanoi vuosia sitten, että ei ole rellun voittanutta. Hänellä oli aina rellu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:10

Kaksi Peugeotia on ollut, kumpikin oli 205 ja toimivat moitteettomasti. Ainoa pieni ongelma oli sähköikkunoissa talvella, mutta se ei ollut oikeastaan auton vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 20:24

Dacia tulee Romaniasta,enkä minä ainakaan sitä ostaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:04

Renaultin ja Dacian yhteistyö on varmasti vuosien kuluessa parantunut entisestä.
Joskus, vuosia sitten, oli Suomen markkinoilla myös samanmerkkinen kulkuneuvo.Silloin sen laadusta kiisteltiin kovastikin.
Mutta, yhteistyö lienee parantunut entisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 21:26

Ranskalaiset autot --- katastrofi!
Romanialaisista ei puhettakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:15

sukulaisella rellu ja on uskollinen, itsellä ei ole ollut ainakaan vielä ranskalaista autoa, mutta on matkailuauton asunto osa ja olen tyytyväinen..hyvin toimii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 23:08

Tämmönen sivustaseuraajan käsitys ranskalaisista autoista (useakin naapuri niitä harrastaa) että ne ovat mukavia hintaluokassaan mutta eivät osaa arvokkaasti vanheta. Dacialla on sitten Ranskanyhteyksistään huolimatta vielä lisärasitteita tuossa kulttuuritaustassaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 01:17

Pitkän päälle taitaa Toyota tulla halvemmaksi? Aidot ranskalaisetkin ovat luotettavuustilastojen hännillä, joten minä en luottaisi Daciaan senkään vertaa.
On noita Dacioita ennenkin ollut ja kovin epäluotettavia tuppasivat olemaan jos silloin.
Romaniassa tehtailtiin muuten Fiat traktoreita ja naapurin arvio siitä ei kelpaa painettavaksi.
Lukaisin tuolta Adacin sivuilta sellaista, että auto on halpa ostaa ja kulutuskin on pieni, mutta auto on turvaton ja huono ajettava. Jälleenmyyntiarvosta ei oikein voi edes puhua, koska arvo laskee nopeasti.
Kestävyys on luojan kädessä. Tällaista noin ihan pikavilkaisulla. Jos saksan kieli on hallussa, lue itse.
www.adac.de/Tests/Autotest/E...ageID=8448