Mistä saisin edullisen MS Offfice(2003) ohjelman?Entä Nero Burning ohjelman,mitä hintaluokkaa nää on?

Avainsanat: ms office nero burning

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 17:33

Jos et ole blondi niin varmaan osaat sen Nero ohjelman etsiä sitten itse jostain muualta. Kokeilin ja 7 sivustoa löytyi heti josta sen saa ilmaiseksi ladattua.
MS 2003? Onhan siitä uudempikin versio ja open office 3.0 ajaa saman asian, myös se löytyy kun laitat hakusanaksi open office...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 12:25

ilmaisohjelmat.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:28

MS Office (2003) en osaa sanoa muuta kuin että - miksi ?
Open Office tekee melkein samat ja ilmaiseksi

Nero Burning ROM v8.1.1.0 ja uusin v9.2.6.0
Lataa Nero Burning Rom ilmaiseksi, Shareware-ohjelma
finnish.toggle.com/lv/group/...ng_Rom.htm
sopii: 2000,Windows Xp,Windows Vista

Nero on korkealaatuinen ohjelma kuvien, audion, videoiden ja MP3-tiedostojen kirjoittamiseen CD- tai DVD-levyille ilman rajoituksia.

Vastaaviin ohjelmiin verrattuna tämä ohjelma on kokonaisvaltaisin, sillä ohjelmapakkaus sisältää eniten toimintoja.

Ohjelman parhaita ominaisuuksia on mahdollisuus muokata valokuvia, esimerkiksi: melun vaimennus, kuvien leikkaus, jne.

Lisätty: 02.03.2009 - 17:32

Tosiaan se ei ollutkaan ihan helppoa. Ilmeisesti sivun vasemmasta alareunasta pitää ensin rekisteröityä palveluun, ennen kuin pääsee eteenpäin. Toinen paikka olisi fin.afterdawn.com/ohjelmat/c...t/nero.cfm tai www.filehippo.com/download_n...rning_rom/
Neron omat sivut, en tiedä saako sieltä ilmaiseksi (edes kokeiluversiota).
www.nero.com/eng/support-dow...loads.html
Tutki vaihtoehtoja.

Lähteet:
finnish.toggle.com/lv/group/...ng_Rom.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 16:04

Kiitos Putte_46.Kävin sivulla josta Neron ´pitäisi voida ladata,mutta kun en löytänyt siitä kohtaa mista lataus käynnistyy...vaikken blondi olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:31

www.download.fi
ja kannattaa tutustua open oficeen myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:54

Minulta saat molemmat edullisesti.