www.uusisuomi.fi/viihde/5189...ri-selvisi onko turhempia tutkimuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 12:45

Tuo Uutissuomen juttu oli sinänsä ihan viihdyttävää luettavaa. Minulle ainakin tuli sellainen käsitys että tuo kemisti, Steinhauser, on tehnyt tutkimusta lähinnä työnsä ohella omalla ajallaan harrastusmielessä.

Ja aivan varmasti on tehty paljon myös tätä turhempaa tutkimusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 12:14

Ei suinkaan jos riittävästi tätä nöyhtää keräät voit vaikka huovuttaa lakin itsellesi.

Lähteet:
E

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:19

olipas tuossakin tutkijalla työtä ja palkka virtasi, tuli vain mieleen , että eikö tässä maailmassa ois paljonkin tärkeimpiä tutkimus kohteita...?????....TAISI OLLA TURHIN TÄMÄ TUTKIMUS....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:48

Tutkittu on myös "saksalaista huumoria kautta aikojen". Tuloksena maailman ohuin kirjallisuustutkimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:31

naureskelin itekkin tota aamulla :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:23

uusisuomi on viihdettä kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 18:30

Voi turhuuksien turhuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:29

Tutkimus mikä tutkimus. Kuulin kyllä hippasen aikaisemmin tuosta ja olin ällistynyt. Kaikkea ne viitsivätkin tutkia. Heh, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:22

Tuskin se turhaa oli,kiinosti varmasti monia,pohditaanhan sitä kaikenlaista,kaiken aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 01:03

tutkimusten suoranainen hyöty ei aina ole niin itsestään selvä, rahoittajahan siitä pyrkii pitämään huolta että jotain hyötykäyttöä löytyisi

(kunhan nyt eivät vaan patentoisi napanöyhtää)