Ottaaks teitä mikään päähän?Minua ottaa päähän,kun en omista omaa pankkia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 07:37

nuorempana kuulin sanottavan että joka nainen istuu pankin päällä , mutta itse luulen istuvani sen päällä mikä kani konttoriin on lunastamatta jäänyt.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 07:52

Hyvä kissaäiti. Säästöpankkeja (possuja)saa halavalla huutonetistä:) Mua ottaa päähän epäoikeudenmukaisuus ja huijarit. Kynteni kasvaa esiin aina kun joku yrittää huijata mua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:20

kanssaihmisten hyväksikäyttäminen ja varsinkin jos lapsia käytetään hyväksi ja kohdellaan huonosti ja epäoikeudenmukaisesti ja vieläkäytetään hyväksi lapsen ymmärtämättömyyttä.

Minun pankkini on yksi isohko kukkavaasi, johon kerään matkarahoja. Yleensä ne ovat kolikoita, mutta esim. tänään tyhjennän sen ja saan käyttörahaa matkalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:44

minulla on iso possupankki jossa on kaiken laista kolikkoa ja paerieuroakin ja toinen on matkkoilta jääneitä vaaluuttoja joita aika liuta, ja joita pitikin otaa mukaan seuraavilla kerroilla, joita ei tullut otettua , kun ei muistannut joten nykyisin ,kun on eurot, niin luulen että pitkälle ovat muistoja vain..ja onkin tuo rahan arvokin jon niiden arvon haalistanut, joten siellä pankissa ovat visusti allekkain ja päällekkäin..ja harmittamiseeen tulee, niin on niin paljon asioita , eri aloilta , että en nyt ala niitä tähän laittamaan, kun aamukin jo on jotenkin hyvin lähtenyt käyntiin ja positiiviisesti tässä nyt yritän porskuttaa...pienistä säryistä ja kivuista huolimatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 09:44

Ottaa monikin asia päähän, mutta sehän kuulostaisi valittamiselta jos ne julki toisin. Mutta ikuinen rahapula on aika hyvä asia päähän ottamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:03

Kahvipannu halkes just äsken

Eikös se näinä päivinä vasta ottaisikin päähän jos sattuisi pankin omistamaan, niillähän menee niiiiiiiiiiiiiiiiin huonosti ? Onneksi ei ole sellaisiakaan murheita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:26

joo ku joutuu olemaan suomessa eikä edes voittanut lottovoittoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:24

Suomessa olo nuorena olisin muuttanut pois täältä mutta laillisesti en päässyt niin salaa en lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:42

nyt vähän ottaa vesisade,,vesi nousee kaduilla ettei kannata lähteä pörräilemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:45

Migreeni voisi ottaa, ellei se olisi vain fiksujen vaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:45

Ei. Mulla on kaikki päivät yhtä juhlaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:41

Just nyt keskellä korpea olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:25

iltaa kohti aina paranee, ei ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:09

Ole onnellinen ettet omista pankkia, siitähän se päänsärky sit vast tulisikin, etten sanoisi jopa migreeni... tänä pänä...

Ittein ottoo pattii ns. kaupas takan tyrkkijät niil kärryillään, auton takapuskuris roikkujat, ainaset laskut, ja se, et aina on jotain murehduttavaa, turhan narisijat, muita huomioon ottavat ihmiset yleensäkin, liukkaat kelit, eikös vois vaik kuukausi mennä, jot aurinko paistais pääkoppeloon, eikä mitiä murheit ois, nooo...oo, kyllähän täs ain ite kunkin pittää ittensä mennä ja peiliin kattoo, eikös jookos? Huonoi päivii hyvii päivii; elämä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 01:55

Tällä hetkellä edelleen kyrsii kun on liikaa tekemistä. Voisin vaikka kutoa sukkia jos ois aikaa. Sitten voisi säästöjä laittaa sukanvarteen ja jos rahaa ei ole, sukat lämmittävät talvella.