Maan tapa on nyt mollata päättäjiä sekä johtajia, olisiko sinusta joidenkin henkilöiden saappaisiin astua nyt ? +

itse olen vaan omissa saappaissani, mutta en myöskään paljon huutele perään kun en osaa niitä ongelmia ratkaista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.03.2009 - 03:22

Ei yksi ihminen voi vaikuttaa kovin kummoisesti hallituksessa. Puheilla koetetaan valaista omia näkökantoja, jokainen poliitikko on jonkun asian erikoistietäjä, eivät tiedä kaikesta kaikkea. Me emme ymmärrä miksi politiikkapeli on niin hidasta ja monimutkaista, mutta istunnot ovat avoimia tilaisuuksia. Kun siellä aikansa kuuntelee, alkaa ymmärtää että kyllä nuo ihmiset siellä oikeasti asioiden eteen töitä tekevät. Ehkä saappaat ovat liian isot tällä hetkellä, katotaan muutaman vuoden päästä.

Kysyjän kommentti

Sanamuodot sekä arvostelu oli sopuisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 06:47

kyllähän minä tiedän liian paljon astuskseni toisten saappaaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 06:57

Tuohon nyt mollaamiseen, tilannehan on poliittinen, taitaa olla kansa oppositiossa oikeistopuolueen kanssa.
Minusta ei ole noihin saappaisiin, ikä haittaa, olen oman osani tehnyt silloin kuin sen aika oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 07:17

Politiikon saappaat ovat minulle liian suuret,mutta kyllä silti heitä osaan arvostella ja arvostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:18

Minusta ei ole suurempiin saappaisiin, mutta mielestäni minulla on äänestäjänä oikeus mielipiteeni ilmaisuun. En ymmärrä tai miellä aina kokonaisuuksia. Politiikan pitäisi olla niin läpinäkyvää, että tavallinenkin ihminen tietäisi mistä on kysymys.

Ja kaiken lisäksi minulla on arvostelemisen armolahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:35

Hyvä lennu, olen samaa mieltä. Minulla on kyllä jo luonnostaa suuret saappaat, mutta en yhtään suurempia enää kaipaa. Ihmiset , jotka sinne korkeimmille palleille ovat pyrkineet ja päässeet, saavat kestää arvostelun ja tietävätkin olevansa myrskynsilmässä.

Politiikkaa vähän seuraavana en itse ole aina juurikaan kärryilla syvemmin mistä milloinkin kinastellaaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 09:37

Mollata osaan, mutta ei minusta ole heidän saappaisiin. Ja sittenhän olisin itsekin mollattavana, jos astuisin niihin saappaisiin, mikä ei olekaan ihan yksinkertainen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:00

Juuri lennun kanssa aivan samaa mieltä, kun kerran äänestän saan sannoa myös mielipiteeni yhteiskunnan asioihin...enkä niihin saappaisinkaan hinkua..oisin sen tehnyt jo nuorempana, jos oisin mielinyt minun alakseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 11:38

Politikoita pitää haukkua joka käänteessä johan se on maantapa.Kenenkään saappaat ei pelota enää tässä iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:43

Kyllä, mutta itsekritiikki estää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:58

Olen kokeillut politiikkaa silloin kun saavutin äänioikeuden ja menin läpi kunnallisvaaleissa. Opieksleut ulkomailla keskeyttivät sen "poltiikkaputken" ja onneksi niin.
En haluaisia kenenkään ison päättäjän saappaisiin. Syy ei ole se että heitä arvostellaan vcaan se että vastuu on suuri ja päätökset suuria/vastuullisia.
En kyllä moiti päättäjiä ihan noin vaan, jotain painavampaa syytä täytyy olla.
Kuljen nyt ihan sopivissa saappaissa, vastuuta ja vaikutusmahdollisuuksia on ihan tarpeeksi.

Lisätty: 02.03.2009 - 14:59

Arvostan Suomen nykyisiä poliittisia päättäjiä (hallitusvastuussa olevia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 18:28

omillani toimeen tulen. kyllä nykyisiä kannatta arvostellakin puhuvat yhtä tekevät toista, ei siinä älykkyys loista