Mikä tytöille suunnattu sarjakuva ei sisällä okkultismia t. noituutta?

Haluan tytölleni sarjakuvia, joissa ei ole aivopesua!

Aiemmin ostelin lehtipisteistä Iines-lehteä, mutta sekin on tehnyt mahalaskun asian suhteen sillä 2 viimeisintä numeroa ovat sisältäneet enemmän noituutta ja henkimaailman juttuja kuin ns. tavallista ankkalinnalaisten elämää.

Avainsanat: sarjakuva siisti normaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 07:46

Ei sellaisia julkaisuja taida olla etteikö jotakin aivopesua tapahtuisi. Itse olin paskis leveine lahkeineni 70 luvulla käydessäni Turun tyttölyseota ja housut kiellettiin sekä tumma meikki. tänä päivänä olisin lähinnä gootti, pitää tutustua myös siihen nuoren maailmaan, ei se kaikki vahingollista ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 06:51

onko sitä reginaa vielä ,en tiedä,oli joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 07:02

Pekka Puupää sarjakuva kirjat, Tex Willer, mutta aivopesua on koko elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.03.2009 - 09:31

Joku vanha Touhulan perhe saattaisi olla sellainen, mutta ei kai niitä enää saa mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:15

barbiee!!! hah hah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 19:53

Hyvänä ehdotuksena lapsille ja lapsenmielisille on Nalle Puh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 02:12

Ei lapsia voi kaikelta varjella. Kyllä Iines-lehti tai Aku Ankka ovat ihan hyviä lehtiä. Eivät niin okkultistisia. Lapset erottavat sadun todesta, onhan noitia pääsiäisenäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 14:31

winx on ainaki mulla siinä on ainaki noituutta
jos halut tilata niin niitä tulee yks kuukaudes
pistä tää www.winxclub.com