mitn saan tietää kuka ihminen asuu tietyssä osotteessa?pitäisi lähettää kirje,mutta en tiedä henkilön uutta nimeä.mennyt naimisiin

Avainsanat: osoite

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 23:48

Jos osoite on tiedossa ei ole mitään väliä mikä nimi lukee kirjeessä.
Posti jakaa osoiteen, ei nimen mukaan jaettavansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 22:40

Voit kokeilla vaikka täältä.

www.vrk.fi/vrk/bulletin.nsf/...endocument

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:41

Lähetä vanhalla nimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:46

Jos on pulinumero saa eniron kautta ositteen. Ilmeisesti ei ole puhelinumeroa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:52

Jos sinulla on osoite ja etunimi niin eiköhän se mene silläkin perille. Voisit kirjoittaa ensin etunimen ja perään, sanan entinen.....ja siihen sitten ko. henkilön entisen sukunimen. Osasinkohan selittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:37

Puhelinosoitepalvelu palvelee numerossa 0600 0 1000 (joka päivä vuorokauden ympäri)
Puhelinpalvelun hinta on 1,6735 euroa/minuutti + pvm/mpm (sis. alv 22 %).
Puhelinpalvelusta saat osoitteen lisäksi myös henkilöiden puhelinnumerot
- tai Netissä:
Palvelua voivat käyttää Nordea Pankin Solo-, Osuuspankin Kultaraha ja
Sampo Pankin verkkomaksupalveluasiakkaat.
Palvelun hinta on 2,25 euroa/tiedusteltu osoite (sis. alv.22 % ).

192.49.222.187/osoitepalvelu/

Lähteet:
www.vaestorekisterikeskus.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:48

Entislelä nimellä ja osoitteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:59

Mene itse ovelle käymään ja katsomaan kuka siellä asuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 20:10

kiitos vastauksista.pistän kirjeen menemään pelkällä osoitteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.03.2009 - 20:11

ja weefi miksi menisin ovelle kattomaan kuka siellä asuu,ko sen kyllä tiedän ja matka on pitkä...!