Millä muilla keskustelupalstoilla vierailette ? Mikä on mielestäsi paras palsta ? Miten mielestäsi Napsua pitäisi kehittää ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 21:54

Jääkiekkojoukkueiden ja milloin minkäkin jos etsin jotain erityistä tietoa.
Tämä on yksi monipuolisimmista k-palstoista, kehittää voisi vaikka näiden paljon mainetta saaneiden anonyymien osalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 22:02

En ole käynyt,kun suomi 24 katsomassa kerran yhtä juttua,en nyt osaa sanoa siitä kehittämisestä mitään,kun tääkin on miulle vielä aika uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:09

Vierailen nörttien palstoilla, jos minulla on tietotekniikkaan liittyvä pulma. Käyn rupattelemassa parilla suljetulla foorumilla tuttujen kanssa.

Näistä foorumeista Napsu on sallivin ja vapain. Ja monipuolisin sekä hassunhauska sekavuudessaan.

Kehittää voisi mielestäni ilkeästi vastaavien kohtelua. Jos huomataan, että joku nimimerkki jatkuvasti vastaa samalle henkilölle ylimielisesti niin silloin " tarttis teherä jottain".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:26

Enpä käy juurikaan muualla.Tässä on minulle riittävästi.Google ohjaa joskus kysymyksen Suomi 24:lle.Tämä on kehittynyt pikkuhiljaa uusien päivitysten myötä.Aina tietysti hyvät ehdotukset olisi tarpeen, mutta tarvinnee harkita ja antaa ideoita ylläpidolle joka päättää onko idea toteuttamisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:27

Ht-netissä pyörin joskus, nyt on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:27

Kyllä tämä napsu on ihan hyvä ja kiva. Suomi 24 on välillä tullu kävästyä. Sieltä sain netti-kaverin,jonka kanssa olin Tenriffalla.Meillä oli tosi hauskaa,uusi reissu suunitteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:28

Ei tätä Napsua tarvitse muuttaa. Ihan hyvä näin.
Ja muilla palstoilla en ole käynyt keskustelemassa. En edes tiedä missä voisi tähän tyyliin keskustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:32

Useiden lehtien nettisivuilla on uutisten yhteydessä mahdollisuus keskustella uutisesta. Näitä keskusteluja tulee joskus selailtua samalla, kun tutustun päivän uutistarjontaan Ampparien kautta (www.ampparit.com). Muutoin vierailen keskustelupalstoilla aika vähän.

Napsussa voitaisiin kysymysten esittämiseen vaatia rekisteröityminen. Anonyymien kysymyksistä suuri osa on silkkaa häiriköintiä. Paljon tulee asiallisiakin kysymyksiä anonyymeiltä, mutta ei rekisteröityminen iso vaiva ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:45

Huomasin napsun olemassaolon aivan vahingossa. Olin kuin Liisa ihmemaassa ja ensin varovaisesti kysyin pari kertaa anonyyminä ennekuin rohkenin kirjautua sisään. Tässä napsussa on ollut minulle riittämiin, viivyn ja viihdyn täällä aivan liian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:31

Reilulla 15 palstalla käyn lähes päivittäin piipahtamassa ja kuulumiset vaihtamassa. Parasta ja rakkainta paikkaa on vaikea sanoa, kun kaikki niin erilaisia. Eniten kuitenkin tykkään suljetuista sivustoista joille pitää rekisteröityä, kun siellä ei täysin "nimettömänä ja naamattomana" huudella samoja asioita toistuvasti. Ehkä tuohon voisi täällä kiinnittää huomiota samoin kuin viestien tagittamiseen, jotta löytyisivät helpommin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:57

Enpä vieraile muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 01:23

Vierailen satunnaisesti muualla. Mielestäni napsu on paras yksinkertaisuutensa takia.
En halua tätä kehitettävän mihinkään suuntaan. Kaikki sivustot ovat menneet enemmän tai vähemmän pilalle kun niitä on "kehitetty" eli lisätty kaikenlaista sälää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 02:09

napsun kehityksestä on ylläpidolla tiedot,,mitä haluaisin
kauppalehden pörssikeskustelu palstalla käyn myöskin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 04:15

Täällä napsussa paljon , facebookissa joka päivä, suomi 24 myös joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:00

Napsu on suurin, minun aikaani kuluttava foorumi. Facebookkiin on tunnukset ja siellä joitain kavereita, mutta se on minunmielestäni liian sekava minulle. Joitakin tuttujen blogeja seurailen ja lehtiä käyn lukemassa ja siinäpä ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:10

napsu on 1...ja muut tulee 2, sina...aika paljon surffailen täällä netissä eri paikoissa, mutta vakarina on tämä ja facebook..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:51

Täälä napsussa vaan,en ole vielä löytänyt muita mukavia,Lennun kanssa olen samaa mieltä,että ainut kehitettävä asia on tämä ilkeilyn poistaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 16:51

En missään kovin vakituiseen, joissakin lehtien palstoilla, suomi24, seniorinetti jne, satunnaisia seikkailuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:57

mihin sattumalta törmäilen, ei ole osunut kohdalle sellaista johon oli jäänyt roikkumaan