ovatko napsulaiset olleet kipeitä nyt lähiaikoina? :(

itse olin viikon tossa pari viikkoa sitten..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 21:29

terve kuin "pukki" :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 21:13

Ihme kyllä ei ole tullut mitään vaikka mies on tuossa pari viikkoa köhinyt. Luulisin, että nukkuminen auttaa, jos pelkää tulevansa sairaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:13

Nuhaa ja köhää pari kuukautta vaikka on pipo päässä pienelläkin ulkoreissulla, enkä sisälläkään ole pylly paljaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:13

Olen ollut vaihtelevasti loppiaisesta lähtien. Toivoisin, että olisi jo kevät ja olisin terve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:19

Eeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:51

Kyllä tuo flunssa piti viikon verran rauhallisena ja jäi montä hyvää ranta ilmaa käyttämättä, mutta paljon on vielä jäljellä, joten ei pahempaa haittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:04

Koko ajan kolottaa joka paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:25

Ei mitään ihmeempää ole ollut. Flunssaltakin olen vielä säästynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:29

Nuha vaivaa ja sain päänsäryn kirjanpidon ja veroilmoituksen teosta just tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:30

Joku vatsaflunssa kiusasi jonkin aikaa.Pikkusen lämpöä, mutta jätin sen peiton alle. Onhan noita pikkuvaivoja kuljetettava mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:33

Kyllä minäkin olen ollut ihan terveenä. Nyt kun kehuu tietysti iskee flunssa tai vatsatauti,kun niitä on paljon liikeellä. Pitää koputtaa puuta kun tässä kehuskelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:40

ei mitään mikä valittamalla paranisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:59

Kiitos kysymästä, terveenä olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 02:15

flunssaa eikä muutakaan yleissairautta ole ollut 10 v
ns.parantumattomat sairaudet on päivästä toiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 04:16

50 vuotta kun täytin niin tervettä päivää ei ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:02

Kyllä nämä virustartunnat ovat antaneeet minulle rauhan, aina. -en kovin paljon ole sairastellut elämänikään aikana. On syytä kiittää Luojaani, että olen saanut näin hyvät geenit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:11

nyt kyllä pitää koputtaa puuta, en ole ollut kipeänä kuin viimeks loka-marraskuussa, jolloin vaivasi 4 viikkoa paha nuha ja yskä. nyt on vaan kroppa kipeenä eilisestä laskettelu reissusta:), mutta se on sitä positiivista kipua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:14

en kyllä tiedä kans millianen ois päivä ilman jonkin laisii kipuja, mutta hyvä että edes näin, vois olla vieläkin huonommin, joten nautitaan joka hetkestä nyt vielä kun voidaan, ei anneta pikku juttujen vaivata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:59

senverran hoppu ollut ettei ole joutanut sairastelemaan, katotaan sitten paremmalla ajalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:45

Paha flussa taas iski,on vaivannut meillä päin koko talven.Luulin jo että siitä selvittiin,muutta uusi aalto on taas iskenyt.