Voittiko väärä missi vaikka äänestitkin?

Olemmeko me todella Elovena-kansaa edelleenkin?

Lisätty: 02.03.2009 - 15:53

Vastausten perusteella taisi olla vain missien sukulaiset asialle... näin galluppia tehden meidän kesken... ;) Ja elämä jatkuu siitä huolimatta kuka voitti :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 09:04

Huomasin vasta että semmoinen äänestys oli olemassa ja kisatkin jäivät katsomatta. Kyllä kansa tietää.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä. Yleinen käsitys, että kansa on valinnut missin vaan eipä kerrota kuinka moni äänesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 21:06

En ite äänestänyt, ja tänä iltana katoin eka kertaa heit sil silmäl, mut veikkauksein (munkin kysymykseen vastaukseni aiemmin ip) osui silti valittuun, eli Essiin, tosin en heittin säärii suin muit kropan osii ehtiny näkeen...kaipa me sit ollaa elovenakansaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:08

en äänestänyt mutta väärä voitti.. sen ykkösen ois pitänyt voittaa noista viidestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:15

En äänestänyt enkä edes tiedä kuka voitti. Suoraan sanottuna koko kisat ovat menneet tasoltaan alaspäin vuosi vuodelta. Vai olenkohan minä vaan liian vanha. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:20

Kaikki ne on vääriä edustamaan suomalaista naiskauneutta maailmalla.
Paremman näköisiä tyttöjä ja luonnollisempia on siwan kassallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:28

en äänestänyt kun en löytänyt selkeää suosikkia... ihan hyvä voitti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:54

En valitettavasti ole nähny kuin kuvan lehden sivuilla ja olisin kyllä valinnu toisen tytön missiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:23

Minulle ihan sama kuka voitti. Ainahan ne on kaikki samasta muotista valettuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:35

En katsonut kun alkua.Oli mielestäni niin typerään muottiin valettu koko paketti.Voittajan kuulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:42

Kauniit tytöt piilossa. Kaikki samanlaisia pitkii
riukuja,ei niisä ole mitään naiskauneutta. Suoraa sanoen liian laihoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:07

Väärä missi voitti! Kaikki oli niin anorektikkoja että täältäkö ne ihanteet tulee nuorille? Häh! Tässä hommassa pitäs ottaa pikku hiljaa maailmanlaajuisesti järki käteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:31

Kymmenen uutisten yhetydessä tuli pätkä josat kävi ilmi että on valittu joku uusi missukka taas. Anorektikkokisathan nuo ovat ja antavat väärää mallia nuorille tytöille. Eikö nyt järkeä löydy sen vertaa että nuo kisat voitaisiin suosiolla lopettaa? Yksi toinen niistä kolmesta oli hauskemman näköinen joka tapauksessa, sen nyt huomasin.
Suomessa on oltu naisasioissa edelläkävijänä, esim. naisten äänioikeuden suhteen. Eiköhän nyt voitaisi näyttää mallia siinä että lopetetaan nuo "karjamarkkinat".

Lisätty: 02.03.2009 - 08:31

En äänestänyt, en tiennyt koko asiasta. Vaikka olisin tiennyt, en ikinä äänestäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:41

En äänestänyt,nukuin melkein kokoohjelman,sama mulle kuka voitti.Kai se oikea oli koska voitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:19

en katsonut , en äänestänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:59

enpä katsonut/äänestänyt, mutta ainakin lehtikuvien perusteella tuo vaikutti aika suoralta siis ei väärältä