En osaa tanssia, mutta muistan ens. tanssiyritykseni, tanssittajani ja tanssikappaleen kouluni konvassa. Muistatko sinä omasi?

ruotsalaisen lyseon poika, "tea for two ja two for tea", mukava muisto

Avainsanat: ensi yritys tanssi nuoruus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 22:13

Kyllä muistan ,se oli Risulahden lavalla tuolla Luumäellä,poika oli ihan kamala,kertoi omistavansa sähkökitaran ja Mustangin,hän tassi kuin kameli,oli hyvin itämainen tunnelma.

Kysyjän kommentti

Varmaan sun eka kavaljeerilla oli vielä hiusvoiteella taaksepäin suittu tukka...voin vain kuvitella...hauskasti kerrottu muistelu.

Kiitos kaikille mainioista vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 20:54

oli joku koulun dico ja ihastukseni haki tansimaan..huh kun olin punasena naama, kun niin paljon ujostutti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:58

Olin discossa ja soi Billy Joelin "Honesty". Tanssittajaa en muista eikä siinä paljon askeleita tarvittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:17

En tainnut tanssia ikinä koulun konvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:18

En haluaisi muistaa, mutta tässä asiassa muistini toimii hyvin. Olin Parikkalan lavalla, joku tuntematon poika tuli hakemaan. Ja kun en osannut tanssia, jätti minut lattialle saatesanojen saattelemana. Niitä en tässä viitsi toistaa. Sen jälkeen ei ole tanssi maistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:38

Kukaan ei ole koskaan hakenut minua tanssimaan, paitsi 70 vuotiaat humalaiset kuolaavat ukot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:44

Olin ala-asteen discossa ja tyttö josta tykkäsin pyysi minua tanssimaan. Isosiskoni oli aikaisemmin näyttänyt minulle, miten discossa tanssitaan ja jotenkin yritin. En oikein osannut ja vähän nolottikin. Siitä huolimatta oli tosi hauskaa. Siinä discossa saikin tanssia, minkä jaksoi, koska tyttöjä oli paikalla noin kolme kertaa enemmän kuin poikia.

Enkä muuten ole oppinut tanssimaan kunnolla tähänkään päivään mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:48

Åke Blomqvist ei saanut minua kurssillaan oppimaan.Olisi vissiin pitänyt koittaa vielä Airaa, mutta luovutin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:57

Oli aikanaan laskiastansseissa,mikä oli ensimmäinen tanssikeikka. Jännitti ihan peevelisti,meinasin että ihän minua kukaan tule hakemaan. Heti ensimmäinen kipale kun tuli minua haettiin tanssimaan(meni ihan hienosti). Siintä sytyin ihan mahottomasti iski tanssikuume.Aloin käydä kaikki maholliset tanssit. Piti välilläihan karata tansseihin,kun isä sanoi että eihän sillä tarvi jatkuvasti juosta tansseissa. Ne oli niitä vanhan-ajan tansseja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:50

Varmaan vasta täysi-ikäisenä oikein "kunnolla".
Oli koulussakin liikuntatunnilla tanssia, mutta lasketaanko tuota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:06

Kyllä minä nuoruuden tanssit muistan ja tanssittajianikin monta. Nyt en kyllä uskaltas lähteä enää tanssimaan. En osaa enää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:10

Häävalssi, serkkutytön häissä pikkuserkun kanssa, silloin sain kipinän, että tässähän voisi olla asiaa (14v)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:37

Vaikka kuinka mietin ei tule eka kerta mieleen,muistan vaan popkorn villityksen ,luokassa kansakoulussa yritimme aina tilaisuuden tullen opetella askeleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 23:53

14-vuotisna eka kertaa ylleisissä tansseissa; "miehenä" olis pitäny hakia. En uskaltanut. Nuorukaisna - 18 v. - nykyaika - hakeutunut usein naistenvaltaan, niissä sain tai en ... tanssia. Nyt voisin pokata (kumartaa) kaikkeen muuhun, paitti polokkaan ei ennää ehi mukkaan.