Miksi kaikkiin kysymyksiin ei vastata? Onko kysymykset liian vaikeita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 22:50

Kaikki kysymykset eivät kiinnosta, enkä jaksa aina etsiä tietoa ainakaan vähemmän kiinnostaviin asioihin. Jos kysymykseen on vastattu jo tosi hyvin, en edes viitsi yrittää enää. Joskus tulee toistettua samoja kuin toiset, no ompahan varmistusta asialle. Joskus kysymys on jo niin tökö ettei siihen viitti vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 19:46

Vaikeita tai niin epäselviä ettei niistä saa tolkkua, tai sitten aihe on yksinkertaisesti sellainen ettei se ketään kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:47

Osaan kysymyksistä en tiedä vastausta; toisiin taas joku toinen on jo
ehtinyt antaa hyvän vastauksen. Mielipidekysymyksistä vastaan vain sellaisiin, jotka
jotenkin koskettavat minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 19:51

Paina Päivitä -nappia
Kysymys voi olla huonosti muotoiltu ?
Tai ei kiinnosta ketään
Kellään ei ole siihen kelvollista vastausta
Porukka on väsynyt tekemään sinun kotiläksyihisi ?
Opiskelu ja tieto

Lähteet:
oletuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:51

Kaikkiin tulee ainakin yksi vastaus - se riittää (tai riittäisi) useaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 19:51

ei osaa vastata kaikkiin kyssäreihin , kun tulee niin vaikeita, ja jos ulkomaita kostettaa, niin ei voi vastata , kun ei tiedä...minulla tosi vähän tietoa mistään asiasiasta...jot näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:00

Joskus en ymmärrä koko kysymystä ja toisinaan ei kiinnosta aihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:17

ne on vaikeita joskus tai sit aihe ei kiinnosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:18

Toisinaan en ole koneella viikkoon tai pariin. Ei sitä miettiä liikaa mahtaako nyt muut vastailla kun en ole napsuilees. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:26

en vastaa liian vaikeisiin.. jokaiselle se on kai henkoht mikä on vaikeaa.. mulle matematiikka, auton ja mp osat ym.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 22:10

Kaikki ei kiinnosta, tai en osaa vastata, tai sitten en saa selvää mitä kysytään. Kysymykset joskus ihan ällistyttävän huonosti esitetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:47

Monta kertaa ei tiedä mitä kysyjä tarkoittaa... kysymys on niin epäselvä. Ja tarkennuksiahan ei saa tehdä, niinhän täällä "joku" on julistanut. Kaikki ei kiinnosta kertakaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:08

Minä jätän vastaamatta silloin kun en tiedä vastausta tai löydä siihen sopivaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 10:42

Vapaaehtoista toimintaa,kukin vastaa mihin pystyy ja haluaa.