Munkki aiemmin kyseli tyytyväisyydestä hiihdon mitalisaaliiseen, miten käy 50km hiihdossa tänään? Ketkä sijoittuvat sijoille 1-5?

Jos teksti-tv, niin sieltä sivulta n:o 480 ainakin näkee osallistujat, joista nyt kilvan veikkaamaan, ketkä viiden parhaan joukossa?

Lisätty: 01.03.2009 - 13:58

No, ite veikkailin, Nousiainen, di centa, vittoz, gaillard ja muutamaa muuta ei-suosikkii, jot pitäkee peukkui et osuis nappii, mukavaa miesten kuninkuusmatkan katselunautintoo ja suomenlippu korkealla.

Lisätty: 02.03.2009 - 19:44

No se voittaja meni sit mullakin oikein, mut tää tokaks tullu oli se ns, "muu voittaja", jonka nimeä ei siin listassa ollunna, no ens kerral parempi tuuri, kiitos kysymykseeni aidosti paneutuneille vastaajille...

Avainsanat: 1-5 parasta nimeltä mm 2009 miesten 50km hiihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 13:08

juha lallukka voisi suomalaisista olla 5 joukossa

Lisätty: 01.03.2009 - 13:14

di centa,,northug,,,dementiev,,hellner,,gjerdalen,tässä järjestys

Lisätty: 01.03.2009 - 16:52

di centa vähän petti,oli erikoinen 50km,,49km porukassa ja viimeisellä kilometrillä hiihdettiin kilpaa,,ei varmaan järjestetä 50 km yhteislähtöjä enään

Kysyjän kommentti

Kiitos paneutumisesta kysymykseeni, läheltä piti kummallakin, mut nyt sulle tuli 'voitto':)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 13:37

Suomalaisia ei ainakaan viiden kärjessä. Osallistujia en nyt viitsi alkaa selaamaan. Odotan kisan alkua ja katson sitten. Vaikea yleensäkin arvata noita pitkien matkojen tuloksia. Siellä saattaa pärjätä kuka vaan, ja kaikkea ehtii sattumaan pitkällä matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:02

enpä saanut viittä nimeä kasaan lunttaamatta, joten annetaan arvailujen olla