oletko tyytyväinen mitallisaaliiseen mm hiihtokisoista

Lisätty: 01.03.2009 - 02:07

kyllä minä yllätyin posiitiivisesti naisten suoritukseen,mutta miehet olivat pettymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 10:42

Suomen miehet olivat ladulla parempia kuin kukaan hiihdosta edes jotain ymmärtävä saattoi ennen kisoja odottaa. Ja mitä suomen naiset olisivat olleet ilman A-K Saarista? Mäki oli pettymys mutta kokonaisuudessa hyvät kisat. Suomi oli mitallitaulukon kolmas kahdeksalla mitallilla.
TOSIN VIELÄ EI OLE EDES VIIMEINEN LAJI ALKANUT- MIEHET 50KM !

Kysyjän kommentti

kyllä miehet ylätti 50 km jälkeen posiitivisesti,ensi lumilla tulee miehiltäkin tuloksia ja ne on mitalleja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 02:04

Tässähän on niin ankeisiin aikoihin totuttu (ja tultu epäuskoiseksi saavuitusten kelpoisuuden suhteen) että jokainen mitsku joka saadaan pitää on pienen juhlan arvoinen

Lisätty: 01.03.2009 - 02:45

SR (= siskot rulettaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 02:16

Naiset eivät koskaan tuota pettymystä. Jos ne miehet olivatkin kiintiömiehiä. Ei ollut muuten eka kerta kun naiset pelastivat tilanteen hiidossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 06:34

Kyllä se hyvä saalis oli naisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 08:42

Olen tosi tyytyväinen naisten suorituksiin,minut kyllä miehet yllättivät,enhän heiltä odottanut mitään.Anssi Koivurannan puolesta olen pahoillani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 08:55

Tyytyväinen on oltava, sillä parhaansahan kilpailijat tekevät ja aina ei tule nappisuotituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:02

Olen tyytyväinen, naiset olivat vahvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 10:21

Suomen naiset ihan mahtavan hyviä. Miehissä ei kehumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 11:35

Naiset upeita, miehet vähemmän upeita. Mäki meni ihan huonosti, eikä yhdistetyssäkään kehumista. Etukäteen hehkutettu Koivurantakin epäonnistui nyt täysin. Toki ymmärrän, että olosuhteet ja sairaudet vaikuttivat hänen suoritukseensa. No olosuhteet olivat tietysti kaikille samat.
Tämän päivän kisalta en odota mitaleita Suomelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 15:51

Hyvin tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:22

aika tyytyväinen