Oletko lukenut kirjan tai katsonut filmin Populäärimusiikkia vittulanjängältä. kirj.Mikael Niemi. Kommentteja,kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2009 - 14:51

Filmin olen nähnyt.Miellytti kaikkessa rosoisuudessaankin,vaitutti aika rehelliseltä kuvaukselta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 01:06

Olen sekä lukenut kirjan että katsonut filmin. Sekä seurannut lehdestä kirjailijoitten nahistelua.

Mainio on kirja. Muistan nauraneeni hervottomana jollekin kirjan juopottelukuvaukselle. Ja elokuvassa oli mainiosti kuvattu kohtaus, jossa pieni poika toimi tulkkina afrikkalaiselle papille. En muista mistä kielestä oli kysymys, mutta radion välityksellä melkeinpä salaa hän oli tuon taidon oppinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 01:48

en ole lukenut tai katsonut,,kirjoittajan nimenkin kuulen eka kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 06:15

Olen kyllä filmin katsonut, ei ollut mieleiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 10:19

Katsoin filmin, en vaan muista mitä siinä tapahtu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.03.2009 - 11:28

En ole lukenut. Mitenkähän jäänytkin väliin. Aikoinaan siitä paljon puhuttiin. Filmin olen muistaakseni nähnyt, mutta siitäkään ei erikoisesti ole jäänyt mitään mieleen. :o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 15:52

En ole,enkä aioikkaan.Nimi jo puistattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:57

Olen katsonut TV-ohjelmia aiheesta. Kirjaa en ole lukenut enkä filmiä katsonut.
Paikallinen kieli kyllä kiinnostaa.