Suunittetko seuraavan päivän ohjeman valmiiksi???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 20:39

Usein suunnittelen, koska kalenterissa on noin puoli vuotta eteenpäin koko ajan merkintöjä.

Kysyjän kommentti

Minullakin kalenteri kovassa käytössä. En muuten muista kaikkia menoja...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 20:30

En kovin usein. Jos on joku tietty meno, niin sitten joutuu aikataulua vähän muokkaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:39

Seuraava viikko on melko tarkaan aikataulussa, pari kuukautta eteenpäin päpiirteissään ...
ja muutoksia sitten tulee tuhka tiheään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:40

Töissä pitää suunnitella etukäteen aina seuraavan päivän asiat, mielellään tietenkin vielä pidemmäksikin ajaksi. Muuten on ihan pihalla niiku postiloova. Vapaallakin tuppaa olemaan tuota suunnitelmallisuutta, mutta silloin voi muuttaa niitä suunnitelmiaan jos siltä tuntuu. Ja vapaalla ei sitten mikään asia ole minuutin tai tunninkaan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:50

En aikatauluta eläämääni,tietysti silloin on mentävä,kun on jotain sovittua menoa,kuitenkin meillä aripäivinä syödään tossa neljänmaissa,kun mieheni tule töistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:55

Ei kannata liian paljon suunnitella, elämä kiertää omaa rataa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:05

En suunnittele sen enempää, kuin että moneltako kello soittaan, jot töihin ehtii, jkv mietin millanen sää mahtaa olla, jot pitääkö aikaistaa lähtöönsä, tms. jotain ruokakauppatavaraa saatan suunnitella + sitä, mihin aikaan meen tutumaan sit illalla, mitä katon telkust ... viikonloppui voin suunnitella hiukka paremmin, mut niissäkin se 'olo/fiilis' -varaus, enemmän tykkään esim. viikonloppuna spontaanista toiminasta; nyt kokkaan - lähen ajeleen vaikkapa Hämppyyn - tai olla möllöttelen - kerään voimia seuraavaan työviikkoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:51

Kyllä on asioita joita hoidan mutta jos ei kovin kiireellisiä niin voin tehdä kun siltä tuntuu.Tietyt lukkoonlyödyt tilaisuudet täytyy hoitaa aikataulutetusti. Ei turhia paineita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:52

Yleensä en, arkisin se on aika sanomattakin selvää kuinka pitää toimia. Tosin huominen on pakko suunitella että pysyy aikataulussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 00:40

Huomenna on vilinää ja vilskettä. Ja koko tuleva viikko on ohjelmoitu. Laitan kalenteriin merkinnät kellonaikoineen milloin pitää missäkin olla. Ja tuntuu kivalta, jos on sellainen päivä, ettei tarvitse raahautua minnekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 01:27

pyrin suunnitteleen mutta harvoin onnisttuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 07:00

Minun täytyy vähän pitää aikataulua itselleni, ja suunnitella tekemisiäni aina seuraavaksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:10

Kyllä työpäivinä on melko valmiit ohjelmat joka päivälle etukäteen. Vapaa-aikana ei ole kuin satunnaisesti, jos on jotain erikoista taiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 18:20

yritän tehdä jonkin moista järjestystä itselleni, mutta useinmiten ne pokkeaa suunnitellusta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:24

suurinpiirtein joo.. pitää miettiä että tarviiko mun laittaa eväät kouluun.. mihin aikaan menen salille eli mihin aikaan syön.. ja pitäis opiskellakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:32

kyllähän se tietää minkälainen päivä huominen on..ei tarvi suunnitella:) yllätykset ovat tervetulleita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:25

Suunnittelen työpäivät, mutta usein niistä suunnitelmista noin puolet joutuu muuttamaan kun tilanteet elää. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:04

Menee vaikeaksi jos on liian tarkka skeduli.
Tilanten ja ilmojen mukaan eletään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:22

Kyllä,kun on tottunut tarkkaan aikatauluun jotenkin täytyy,näin kipeänäkin olla suunnitelma,miten päivät etenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:24

Kyllä, eikä liity urheiluun millään lailla. Matkat suunnittelen vähintään kolmeneljännesvuotta etukäteen, työvuorotoiveet parikolmekuukautta etukäteen. Hankinnat samoin. Ainoastaan baarissa käyn n. 4krt/v spontaanin mielihalun ajamana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 17:35

Kyllä jonkinmoisen suunnitelman teen,mutta aina voi tulla muutoksia yllättäen..