Syötkö elääksesi vai elätkö syödäksesi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 21:31

Minä olen ruokaan ja ruoka minuun mielistynyt. Minkä sille voi.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissa äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 19:04

Kyllä syön elääkseni. Muuten käy kun mustalaisen hevosen lopetti syömisen ja kuoli pois....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:04

molempia.. pakko syyä, et elää , elää kannattaa joyt saa vielä kauan syyä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:07

Kyllä minä syön elääkseni, en ole mikään ruoalla herkuttelija. Kyllä se nautinto etsitään muualta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:09

Syön elääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 19:14

Syön elääkseni, päinvastainen ei enää miellytä. Joskus taisin elää syödäkseni, kun läskiä kertyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:15

Elämäntilanteen mukaan. Välillä tulee syötyä ihan vaan syömisen vuoksi. Siitä ei kyllä tule mitenkään miellyttävä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:22

Taidan elää syödäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:34

Syön elääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:45

syön elääkseni syödäkseni lisää ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:47

Syön tietysti elääkseni, joskin ystävät hemmottelevat välillä hyvällä ruoalla jolloin tuntuu että se ois toisin päin. Hyvästä ruoasta saa nauttia hyvässä seurassa. Elämään mahtuu paljon muutakin kuin ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:52

Yksinkertainen vastaus: jos haluaa elää niin pitää syödä. Toki syömiseen esim. ravintolassa liittyy monesti muutakin, esim. rentoutumista tuttavien kanssa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:55

Syön, että pysyn hengissä. Nautin kyllä hyvästä ruuasta! Ruokakaupasta ostan, mitä tekkee mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:57

Elän syödäkseni. Eikä se taida olla mikään valinta kysymys (ainakaan enää tässä kohtaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:58

Kyllä se on syötävä elääkseen ettei tuo alakerta ala huudella että onko kurkku poikki.Nykyään enemmin kasvis pitoista.Tosin lihaa ja kalaa.Iltaisin TV:n ääressä kivä napostella hedelmiä ja marjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:05

Syön elääkseni, toivottavasti ei koskaan tarvitte elää vain syödäkseen....jot ois muitakin pointtei siihen elon jatkamiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 01:26

elän syödäkseni ja syön eläkseeni ja muuta teen välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:17

Syön elääkseni, mutta kun on erittäinherkullista syötävää tuntuu kyllä kuin eläisin vain syödäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:25

molempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:27

Toisinaan syön elääkseni ja toisinaan elän syödäkseni, jos sitä voi siten sanoa. Pakko myöntää, että pidän hyvästä ruoasta. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:05

Välillä seisovassa pöydässä kun olen niin en ole varma kummin päin tuo oikein on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:15

Sekä,että.