onko tapanasi napostella televisiota katsellessa,meillä napostellaan hedelmiä millon mitäkin lajia tänään on appelssiinejä.

Kuorin ja paloittelen niitä kuppiin valmiiksi,sit siitä on helppo ottaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 19:47

Kaikenlaista tulee naposteltua television ääressä. Nyt yritän päästä siitä tavasta eroon, kun tulee syötyä väliin turhankin paljon. Kevät kolkuttelee ovella ja olis kiva päästä muutamasta kilosta eroon ennenkuin kesä tulee. Tai jos vaihtaiskin ne rasvaiset ja makeat naposteltavat appelsiiniin ym. hedelmiin ja popsisi niitä niinkuin kissaäitikin tekee.

Kysyjän kommentti

paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 19:01

En Yleensä napostele televisiota katsellessa. Äskettäin join iltakahvit enkä meinaa enään mitää napostella. Ennen nukkumaanmenoa saatan syödä jukurtin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:03

siideriä tossa vähän join urheilua kattoes.. siin on napostelut siihen saakka kun alkaa hiukoon:) jotta siis vastaus on Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:09

Yleensä kudon kun katselen tv:tä. Jos lopetan sen niin mieli tekee jotain. Ja silloin on kupissa suklaata tai suolapähkinöitä tms. Juuri äsken katsoin nauhalta ohjelman viikon varrelta ja lastasin tarjottimelle hapankorppuja, maksapateeta, juustoa ja päälle ohuen ohuita maustekurkkuja. Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:10

Kyllähän noita hedelmiä ja jogurttia kuluu iltasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 19:12

Syön joskus telkkaria katsellessa ruisleipäpalasen, tai viinirypäleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:23

Kylhän tuota tulee naposteltua, tosin nyt oon vähä vähentäny etenki makeen napostelua, ku pitäs painoa hieman puottaa.Pari kertaa kuukaudes tulee kyl tuhottua suklaalevy päiväs, mut muute vaa pari patukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:01

Joskus suklaata paloina ja kahvimuki seurana on, yritän pitää painoni siinä mihin pääsin ja olen tyytyväinen puolen vuoden ohjelmaani ruokavaliossa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:03

Jos naposteluttaa yritän pysyä hedelmälinjalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:18

Neljä appelsiinia meni mäkeä ja kiekkoa seuratessa.
Se olikin sitten samalla päivällinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:59

Sillon harvoin kun tulee oikein istumalla istuttua tv:n ääressä niin tulee myös syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:03

Vastasin jo tuossa seuraavasssa kysymyksessä,mutta hyvät hedelmät ja pakastimesta vähän sulaneita marjoja.Makeiset ei maistu sillä olen aikoinaan työni puolesta joutunut maistelemaann niitä enemmin kuin liikaa.Painokin on ruvennut lupaavasti putoamaan kun saa kiivettyä tuon kotkean kotikynnuksen yli :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:11

En täs illal napostele telkkuu katellessain kyl mittää, pikkasen ennen yöpuulle menoo saatan sen pien pyöreen näkkärin väsätä, jot jaksoo aamuun asti ja jos masu niin sanoo. Pojillein tein kyl aikoinaan eri vihanneksist/juureksist sellasiin 'tikkui' lautaselle iltapalaks, ja vielkii muistavat kui hyvää oli ja ovat jatkaneet tekemääni perinnettä, terveellistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 01:04

Vähemmän mitään, jos ei sitten satu tulemaan just silloin katsottavaa kun pötsikin vaatii osaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 01:23

ainoastaan kahvia tulee juotua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 07:23

Kyllä mulla keksipaketti hyvin menee alas ja kaakaota, jos makea alkaa äklöttää ,vähän suolaista välillä ja taas menee makea alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:19

Kyllä minä napstelen mitä milloinkin varsinkin viikonloppuisi kun istun enempi telkun äärellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 13:44

Vain elokuvia katsellessa tulee naposteltua. Silloin mutustellaan yleensä oliiveja, porkkanaviipaleita, taateleita, pähkinöitä ja suolakeksejä juustolla. Joskus paukutellaan pop cornia oikeen vanhanaikaisesti kattilassa, kun maistuvat paremmalle kuin mikrossa tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:26

joo sillon ku ei oo niin väliä mitä syö.. nyt ku oon dieetillä niin en napostele mutta syön kyllä ateriani yleensä kun katon telkkaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:28

No ei, mutta kahvia tulee killitettyä liiankin kanssa. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:12

Välillä napostellankin.