Mitä mieltä: kannabis lailliseksi? Punaviinin hintakin nousee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 16:31

Meinaatko sitten ruokaillessa pössytellä?
Hyvä pihvi ja hamppusätkä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 14:27

viinin maku vain paranee hinnan noustessa,minun puelesta saat poltella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:03

Ikärajoitusrajoituksella, miksei. Sallittu vain yli 90 vuotiaille jotta ei tule pitkäaikaista riippuvuushaittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:10

ei siinä mitään.. siittä vaan. Kannabis voi olla joskus turvallisempaa käyttää kuin alko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 16:46

Ihan miten vaan, kumpaakaan en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:04

En kyllä siltikään alkais pössyttelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 18:23

Mihin sitä kannabista käytetään? Minä olen tarpeeksi sekaisin päästäni arjen huolista ilman pössyttelyäkin.

Minun tavoitteenani on pitää aivosolut mahdollisimman hyvinvoivina. Kaikki huumaavat aineet tuhoavat aivosoluja. Vaikka aivosolut uusiutuvatkin en halua luopua yhdestäkään. En varsinkaan siitä yhdestä ainoasta harmaasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:54

En sitten tiiä, mitä tekemist näil on keskenään, mut kannabis saa olla laiton aine mielestäin, edelleen/aina ja punaviinin hinnannosto ei hetkauta, kun sitä pari kertaa vuodes hyvän ruuan kans maistelee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:57

Eipä haittaa jos kannabis laillistettaisiin, on pahempiakin aineita. Punkkua juon niin harvoin ettei ehkä haittaa, joskin vain laatuviinien hinta voisi nousta, pysyköön huonommat alhaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:24

No comments! Kumminkin...Ei tarvis poltella ite mut silti oon vastaan sen laillistamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 13:50

Laillistetaan vaan kaikkialla, mutta myyntilupa monopolille ( suomessa esim. Alko) joka takaa tasaisen laadun, hinnan ja verojen keruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:34

Ei missään nimessä. En kannata!

Perustelen: Nuoret eivät ymmärrä huumeiden vaaroja vaan ottavat tarpeettomia riskejä kuvitellen, ettei heille mitään käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:55

En usko että aloittaja käyttää sekä cannabista että punaviiniä, ei ainakan mitään kallimpaa viiniä...
Mitään huumetta ei pidä laillistaa.

Lisätty: 02.03.2009 - 08:56

Huumeiden vaaroista tiedetään ihan tarpeeksi eli titen tahtoen nuoret ja muutkin niitä käyttävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:17

Niin kyllä cannabis on vaarallista,vaikka väitetään sen miedouten nimiin jos sitä pössyttelee niin kun tupakkaa se kyllä alkaa näkyä ulospäinkin,nähnyt näitä vaki pössytteliöitä ulkomailla.Itse en ole käyttänyt,kun en polta tupakkaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 12:53

ei missään nimessä , mitään huumeita, noita hulluja jo nyt tuolla tappaa viattomia ihmisiä...ja punkku nouskoot vaikka kuinka paljon , en itse sitä juo...jotenkaan se ei sovi, kun alkaa kova päänsäky jo lasillisesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:11

Uskon,että ei olla vielä tarpeeksi fiksuja,että cannabiksen voisi tehdä lailliseksi,alkoholipolitiikka on mennyt ihan päin mäntyä.Miedot juomat pitäisi olla halpoja ja raa`alle viinalle raaka hinnankorotus.