Mitä Vietnam on saanut Suomen avulla?

Lisätty: 28.02.2009 - 10:27

Hyvä ylitarkka, kiitos tuosta tiedosta. Haen nyt jotain muutakin kysymyksellä.

Lisätty: 28.02.2009 - 12:15

Vastaus löytyy avainsanoissa olevan sanan avulla...oikeita olette silti vastanneet, mut ei viel sitä mitä tarkoitin.

Lisätty: 01.03.2009 - 06:15

Hyvä munkki..sivusit jo läheltä sitä eilen lehdessä ollutta uutista...napsun uutissivulta löytyy...

Lisätty: 02.03.2009 - 17:30

Palisanteri sit löysi viimein oikean vastauksen, siis sen mitä tällä kertaa hain. Siis mitä, onks´joku paperikone siellä jossain päin viidakkoa? Kerro lisää kuminaama.

Avainsanat: kirja tarinat napsu uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 10:47

Suomi hallitus teki päätöksen Vietnamin Demokraattisen Tasavallan eli Pohjois-Vietnamin tunnustamisesta 28.12.1972.

Tarkoititko tuota?

Vai tätä:
www.unicef.fi/Vietnam

Suomen UNICEFin nimikko-ohjelma 2007-2009
Ohjelma maksaa 450 000 US dollaria (n.360 000 euroa). Ohjelmasta hyötyvät 25 000 lasta ja heidän perheensä.

Lisätty: 28.02.2009 - 12:45

jaahas.........
täytyy sit olla tämä:
www.yle.fi/uutiset/kulttuuri...79635.html

Vietnam sai oman Kalevalansa Suomen avulla .

Kysyjän kommentti

Kiitos oikeasta vastauksesta sinulle. Samoin kiitti muillekin vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 10:19

Suomen Vietnamilla antama kehitysapu oli aluksi humanitääristä apua. Ensimmäinen varsinainen pitkäaikainen kehitysyhteistyöhanke oli Pha Rungin telakkahanke, lähellä Haiphongin kaupunkia. Telakan rakentaminen käynnistyi vuonna 1979. Hanke päättyi vuonna 1991. Hankkeen kokonaiskustannukset Suomen osalta olivat noin 46 miljoonaa euroa.

lisää aiheesta: finland.org.vn/public/defaul...ture=fi-FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:22

Luotan edelliseen vastaajaan,kun en asiasta itse tiedä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 14:07

miksi hanoista ei tule vettä,,nyt tulee kun suomalaiset rakensi hanoihin viemärit ja vesijohdot,,paikka kuntalaiset tietää tämän ,,kohtelu paranee hanoissa kun sanoo on from finland,,vietnamiksi sanoo i am from palang

Lisätty: 28.02.2009 - 14:09

myöskin kalevala on käännetty vietnamiksi ja vietnamilaisille on heidän historiaan pohjautuva kalevala kirjoitettu,,löytyy muuten netistä suomen kielisenä

Lisätty: 28.02.2009 - 14:11

sanotaan näin suomi on auttanut vietnamia monella tavalla ja auttaa edelleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:21

Et sitten kysynyt vieläkö se paperikone seisoo siellä viidakossa,minkä suomi vei sinne 1970 luvulla tai myöhemmin.