Käytkö kirpputoreilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 12:13

Joo. Ostelen vaatteita. Aina on joku kirppisvaate päällä. Ihan hyviä ovat. Monet on kehunnu mun kamppeita - eivätpä tiie, että mistä nekin on hankittu.

Kysyjän kommentti

Kyllä välillä tekee hyviä löytöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 09:56

Yhden käden sormilla ne on laskettavissa, mitä olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 09:59

Hirmuisen harvoin, enkä löydä mitään. Mut mun ystävätär Hollannissa rakastaa kirpputoreja, no siellä ne onkin vähän eri juttu. Isoja halleja ja paljon hyvää tavaraa. Kerran sieltä ostin ihanan paitapuseron, uuden ja se maksoi vaan 4 euroa. On käytössä vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:04

Kyllä minä aikani kuluksi käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:06

kotimaassa tuskin koskaan, matkoilla, jos luppoaikaa jää, käyn ihmettelemässä uteliaisuuttani ja napsimassa kuvia, mainiota kuvauspaikkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:11

Kirpputorit ovat ihana harrastus. Jotakin niistä aina löytyy. Ihan täytyy toppuutella itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:19

En harrasta kirpputoreja niiden pölyisyyden vuoksi,ja sit toiseksi, niiden pitäjiltä on unohtunut kirpputorin periaate.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:49

kyllä käyn,ihanmielenkiintoista,ja joskus löytyy ostettavaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 11:00

Aikoinaan kävin paljonkin nyt en enää. Metsästin kaikkia valkoisia pitsejä ja valkoisia pitsiliinoja käsitöitäni varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 11:18

Käyn toki,himokierrättäjän paratiiseja ovat,vaikka olenkin sammaa mieltä, periaatteen hukkumisesta ,aika monessa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 11:31

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 12:29

aikaisemmin kävin joka viikonloppu mutta nykyään ehkä joka kolmas kuukausi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 12:31

Kyllä, se on intohimoni. Ja vakituinen sunnuntaipäivän ohjelma. Olen yleensä kerran vuodessa pitänyt itsekin kirpputoripöytää. Antoisaa puuhaa kun saa nähdä itselle tarpeettoman tavaran löytävän uuden omistajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 13:17

juu. Kirppareilta löytää paljon "aarteita". kUn kirppareilla kirtelee enemmän oppii löytämään kaikkea mukavaa. Monet myyvät tietämättään tosi arvokasta tavaraa parilla eurolla. Ostin just noin120 euron arvosen maljakon neljällä eurolla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 14:07

Käyn, mutta ne ovat menneet piloille. Niissä myydään uutta kaukoidässä valmistettua romua. Jos joku tuo jotain arvokasta (esim. vanhaa Arabiaa), ostaa sen jobbarit heti ja myyvät omissa pöydissään kolminkertaisella hinnalla. Eipä niistä enää juuri löytöjä tee, ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 14:15

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:07

käyn.. löytöjä etsimässä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 19:19

Käyn. Lastenvaatteita löytää hyvin, välillä oikeita retrohelmiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:19

Joensuussa on hyvä kirppari aivan keskussa, siisti ja avara paikka, laadukasta tavaraa on myynnissä ja edullista.
Tätä kysymystä on muuten joku toinenkin aikoinaan kysynyt. Tulee siellä silloin tällöin käytyä, jotain sieltä aina löytää mieleistään.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 21:19

Pari kertaa vuodessa ja ain uskon, et täl kertaa löydän sielt sen Pablo Picasson taulun (halvalla), mut ei oo viel löytyny:), korkeintaan ylihinnoteltuja tuotteit/uusia, jotka ei mielestäni kuulu kirppisideaan. Joskus löytyny joitain mukelon vaatteita, jotka viel kuosissaan + yhen pöytälampun, jokka oli ihka OK hinta/laatusuhde... voip olla, et oon ollu vääril kirppismarkkinoil...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:21

Joskus käyn ystävättäreni kanssa.Viimeinen löytö oli pari vuotta sitten laadukas uudenveroinen tai uusi popliinitakki jota olen katsellut kaupasta.Hinta oli murto-osa ja olen todella tyytyväinen.Nainen kyllä tekee lähes aina jotain edullistä käyttökelpoista hyväkuntoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:24

Käyn silloin tällöin, joskin meillä päin kirppareilta ei meinaa löytyä kunnon käyttötavaraa. Kyllä niitä mielenkiinnolla penkoo, kun tarpeeksi suurelle torille osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 14:15

Käyn aina kun vain on mahdollisuus. Lähes joka kerta löytyy jotain mukaan. Olen muutenkin haluton ostamaan mitään uutta kaupoista, joten kirpparit on hyvä ratkaisu ostovimmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 20:34

kirpputorit ovat joskus ankean viikon piriste! sieltä voi joskus löytyä uskomattomia asioita - vielä parempi mieli tulee jos sen saa kohtuuhintaan. mitään en niin himoitse että maksaisin riistoeuroja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:39

Enpä juurikaan. Kuten chumba sanoi, ne ovat menneet piloille. Tavaraa varastetaan ja ylihinnoitellaan. Ei kannata käydä kuin joskus harvoin ajanvietteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 14:17

En harrasta kirppareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 22:44

Käyn. Kaupungissamme monia. Suurin osa vaateostoksista tehdään sieltä. Lapset innoissaan kun saavat valita kaiken itse hinnasta välittämättä. Kaikki sopivan kulunutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:33

en oikein harrasta käymistä kirpputoreilla. koska viimeksi kävin toissa viikon loppuna tampereella isolla kirpputorilla. silmät alko vuotaan vettä siellä en tahtonut nähdä mitään siellä. ja haju siellä on aivan kauhee. itselle en osta toisten käyttämiä vanhoja vaatteita. enkä varsinkaan alusvaatteita enkä kenkiä. ei mua suuresti kiinnosta käydä niissä.