Jokos teillä on siirrytty HK:n siniseen? Lenkkimakkara on tämän ajan voittaja

HKScanin mukaan suomalaiset ovat jo vaihtaneet sisäfileet lenkkimakkaraan. HK:n Sinisen myynnissä kasvuprosentit ovat kaksinumeroisia, yhtiön toimitusjohtaja Matti Perkonoja sanoo.

koko juttu: www.taloussanomat.fi/paivitt...0095442/12

Avainsanat: lenkkimakkara lama

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 10:07

Meidän mies on kasvissyöjä. Lenkkimakkaraa pitää olla. Hän on kaikkiruokainen eli värillä ei ole väliä. Kunhan on vain jotain kiemuralla.

Kysyjän kommentti

rehellisyys maan perii (ja saa kakskytä pojoa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 01:45

Menin heti jääkaapille. Epistä, ei ollut lenkkiä. Meen nukkuun määkin, nälissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 05:29

ei valitettavasti täällä ole sitä kuin unissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 06:51

Propakandaa!
Täälläpäin marketeissa ainakin oli tarjouksessa 2- HK:n Sinistä lenkkiä yhden hinnalla , varmaan kappalemäärittäin myynti nousi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 06:52

Ei ole ainakaan vielä vaihtunut, mutta tulevasta ei tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:03

Ei olla siirrytty, mutta joskus harvoin ostetaan ja tehdään makkarakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:11

ei löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:23

Ei tällä hetkellä löydy kaapistani,mut en ole vielä käynyt kaupassakaan viikonlopun eväitä ostamassa,voi olla et korista löytyy tilaa HKn sinisellekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 09:32

Ei vaihdu,kasvisruokakin voittaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 14:11

No nyt on pakko myöntää että ostin juuri paketin kun oli tarjouksessa (1.69€).
Tarkoitus tehdä uunimakkaraa pitkästä aikaa, juustotikkuja viiltoihin ja kyllä kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:05

ei tarvi siisrtyä kun tykkään siit muutenkin:) aina vähän makkaraa ola pittää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:59

Isäntä sitä syö, kyllä minäkin laitan siitä välillä ruokaa. Syömme pakastimen tyhjäksi, katsotaan sitten mitä tulevaisuudessa syömme. Leipäressuako?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 09:52

Syödään A-luokan makkaroita, ei HK:n sininenkään ole poissuljettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:45

Ah, täällähän se fakta-tieto onkin jo. :)
Ei vielä lenkkiä, mutta mikä ettei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 08:53

Sisäfile on HK:n bleu eivät ole verrannollisia tuotetita. Tuskin makkaransyöjät edes osaa valmisiaa sisäfileestä yhtään mitään.
Kokolihan hinta on kohonnut huomattavasti viime aikoina, se rajoittaa lihankäyttöä ilman muuta.
Ruoaksi on joukko muita vaihtoehtoja kuin sisäfile tai lenkkimakkara.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 09:29

Makkaran syönnit on pannassa,olen vaikka nälissäni lopun ikää en osta enkä syö mitään makkaraa.