Tytöiltä kysyisin, mitä ovat korohoro, jarru, vääpelinräkä, sotku ja rynkky? Saa sivaritkin koettaa...

Mikähän kategoria?

Lisätty: 28.02.2009 - 01:42

Pahoittelen Ylitarkan turhautumista, mutta - meille miehille juttu toki liian helppo. Kauniita unia ja oman morsiamen (pyssyn) kuvia!

Lisätty: 28.02.2009 - 16:44

Hyvin tiesitte. Sotkussa muuan erehtyi, joku tiesikin sotilaskodiksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 06:28

kranaatinheitin,
kiisseli jossa lisäaine (mukamas),
rusinasoppa,
sotilaskoti,
rynnäkkökivväri

ps. en ole sivari enkä armeijankäynyt, mutta isä ja 2-veljeä ovat.
Muistinko oikein?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2009 - 01:37

epistä kun ei saa sanoa vaikka tietäis, mä meen nukkumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 05:32

minä just heräsin ,siitä huolimatta tieto olisi hallussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:05

No minnäe oesin tiennyt ja samaa tarjonnut kun palisanteri, hän oli nopeempi. Pojat kertoi nuo jo silloin hamassa nuoruudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:16

saman oisin minäkin luetellut,kun palisanteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 09:35

Krannaatinheitin yksikkö,halun poistaja,vaniljakiisseli,sotilaskoti,rynnäkkökivääri.
monta poikaa olen inttiin lähettänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.02.2009 - 09:44

Ruokiahan ne ovat.

Lisätty: 28.02.2009 - 09:46

Aika kovaa purtavaa tuo rynkky, joten siihen pitänee muuttaa vastausta sen verran, että ei ole ruokaa, vaan tuhoase.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 10:18

Samaa mieltä palisanterin kanssa mitä vastasi. Eri mieltä Mitä on vääpelinräkä. Sehän on maitokiisseli,vaniljalla maustettu. Kun teen maitokiiseliä niin mieheni sanoo :: vai on vääpelinräkää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 11:11

Minun "armeijassa" vääpelinräkä oli perämiehen räkää ja jarru kait oli lumelääke tuskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 20:09

Vieläkö sitä jarrua syötetään? Ei kai olisi tarvis, kun nykyään varusmiehetkin pääsevät
usein lomille. Sanahan tuli käyttöön sota-aikana; miehet irintamalla ihmettelivät, kun
kun halut olivat vähäiset (paitsi "Rahikaisilla") ja keksivät sen johtuvan ruokaan lisätystä jarrusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:36

Naisille suunnattu kysymys mutta en malta olla mainitsematta että tuo jarru alkaa vaikuttaa pikkuhiljaa vasta nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:54

Kyllä sanat olivat tuttuja, pysyvät vuodesta toiseen "armeijaslangina".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:47

korohoro = kranaatinheitin
jarru = joku pilleri mikä viepi tietynlaisen innostuksen
vääpelinräkä = vaniljakiisseli
sotku = sotilaskoti
rynkky = rynnäkkökivääri

Voi olla, etten muista kaikkea oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 11:57

Ei vois vähempää kiinnostaa!!Terveisin Sivari