montako tuntia ennen pitää olla lähtöselvityksessä ulkomaanlennolle?

Oulu -las palmas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 20:50

pari tuntiahan on se suositus, riippuu vähän vuorokuaden ajasta kuinka kauan niihin rituaaleihin menee, varaa vähän enemmän niin ei tarvitse hötkyillä ...

Lisätty: 27.02.2009 - 22:35

vuorokuaden = vuorokauden

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 20:49

olisiko 2 tuntia ennen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:54

Niin tunti-kaksi ainakin täältäpäin riittää kun on pienempi kenttä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 21:02

Kaksi tuntia se yleensä on ollut, mutta suosittelevet kuitenkin aikaisemmin menemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:24

Lähtöselvitys avataan kahta tuntia ennen lähtöä, silloin ois hyvä mennä sinne, mutta jos oikein kiirettä pitää niin ehtii viel jos menee tuntia ennen lähtöä, siis ihan viimestään. Näin oli meillä kun viime kuussa reissattiin Oulun kentältä Las Palmasiin. Reilua tuntia ennen kuin menee niin ehtii viel käydä ottamassa neuvoa antavaa...

Lisätty: 28.02.2009 - 20:32

Oulun lentoasemalla ei kyllä lähtöportit pääse muuttumaan, eikä isoa vahinkoa tule vaikka muuttuiskin, ku ei niitä oo kuin pari ja nekin on vierekkäin. Siinä ei pääse hölmömpikään eksymään. Edellisessä lentolipussani luki "lähtöselvitys avataan kaksi tuntia ennen... ...Saavu lähtöselvitykseen viimeistään tuntia ennen lähtöä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 22:08

Kyllä sinne pitää mennä paria tuntia ennen. Ei tule ainakaan kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 22:41

Viimeistään tuntia ennen. Mielellään pari, jos sattuu ruuhkaa. Kannattaa kuunnella kuulutuksia ja seurata tilannetta jos lähtöportti muuttuu, et ole hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 00:08

Kyllä se 2tunti ennen on suositus,viimmeistään 1 tunti ennen. useinhan lähtöportti muuttuu ja silloin saattaa tulla kiire. Mene vaan hyvissä ajoissa jos on mahdollista... Silloin ei tule mitään paniikkitilannetta. Hyvää matkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 00:36

Oulun lentoasemalla se pari tuntia riittää varmasti hyvin, isommilla kentillä sitten saattaa olla vähän pidempiäkin jonoja, matkatoimisto (tai lentoyhtiö) tavallisesti kertoilevat näistä asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 00:51

Riippuu kohteesta, mutta viimeistään 45 minuuttia ennen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:12

kaksi tuntia ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 13:12

2 tuntia ennen koneen lähtöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 22:52

Vähintään 2 tuntia ennen.